Cambaz'ın Maskesi 🎭
~Bazen kısa bir merhaba her şeye yol açar~
Bahar
Kapı gıcırdamaya devam ettikçe içimdeki korku daha da artmaya başlamıştı.Ayaklarımı yere sürterek sesli bir şekilde kapıya yöneldim.Kapının tam önünde durduğumda sesin artık kesildiğini anlamamla kapıyı yavaşca açtım.'Hadi Bahar!Korkma!'
Korkumu yenerek kapıyı açmıştım.Açmamla birlikte yerde bir kağıt gördüm ve hemen elime alıp,okumaya başladım.
"Denizi seviyorsan dalgaları da seveceksin.Korkarak yaşarsan,yalnızca hayatı seyr edersin."
Bu not!Evet,bu notu kesinlikle o bırakmıştı!Bana mesaj atan çocuk!
'Çocuk olduğunu nerden biliyorsun?Belki deden yaşındadır'
Haklısın iç sesim.
Bir dakika!Kapım daha şimdi gıcırdıyordu!Bu kadar kısa sürede burdan uzaklaşması mümkün olamazdı.Oturduğum daire ikinci kattaydı.Yani aşağı inseydi,mutlaka merdivenlerin sesi gelirdi.Etrafa bakmaya başladım.
İşte o!Orada!
Üçüncü kata çıkmak için olan merdivenlerin başladığı bir kısım vardı.O kısmın başladığı yerin diğer hissesi kapalı idi.Kardonlarla döşendiği için karanlıkdı ve ben şu an ordan bana bakan bir çift mavi göz görüyordum!
'Ulan sapığın maviş çıktı.İyi mi?'
Iç sesime göz devirdim.Ben ona gözlerimi dikmiş bakarken,o da gözlerini kırpmadan bana bakıyordu.Tanrım,sen koru!
'Kız git sapığınla tanış.İki lafın belini kırarsınız."
Ben şu an korkudan altıma yapmak üzereyim ve sen benimle dalga geçiyorsun.Benim yerimde olsaydın,görürdüm seni!
'Ben senim zaten aptal."
Ha doğru cidden.
Ama şu an gerçekten korkuyordum!Ya yanına yaklaştığımda bana bir şey yaparsa?
'Sana aşık,bir şey yapamaz😏'
Yok öyle bir şey!
Her neyse.Yavaşca adım atmaya başladım o yöne doğru.Her gün içimde bu korkuyla yaşamaktansa,tek sefere ne olduğunu anlarım daha iyi.Her ne kadar korksam da...
O gözler bir an bile benden ayrılmıyordu.Vücudunun diğer kısmını görmemi engelleyen kutuyu çekecekken,merdivenlerden birinin çıkması ile durdum.
"Ya bacım,ne yapıyorsun ya?"
Diye merdivenleri çıktıktan sonra iri yarı bir adam karşıma dikildi.Bu kimdi şimdi?
Ben bir günde insan tanıma kotamı doldurduğumu sanıyorum.
"Siz kimsiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cambaz'ın Maskesi
Short Story"Cin olup,adam çarpmak ve cellat olup kelle uçurmak işimin bir parçası." "Cambaz şarkısını bilmiyorum sanma!" "Şarkısını bile bilirsin ancak.Kendisini değil." Yatağa uzanıp gözlerimi yumduğumda dudaklarımdan o sözcükler döküldü ve kendimi derin bi...