10.episode

1.6K 166 292
                                    

esin_sude_ yarı adaş'a ithafen💥

Keyifli okumalar!

~Aşk,en tatlı haz ve en çılgın kederdir~

Yazar

İzliyordu sadece...İki insanın bir birine kenetlenmiş kollarını izliyordu genç kız.Ola bilir miydi?Dünyada böyle yüzsüz insanlar ola bilir miydi gerçekten?

Genç kızı yemeğe davet etmişken,evleneceği kadını da mı getirmişti?

Peki ya bir birlerine sarılmaları?Hiç bir şey olmamış gibi...Sanki,burda o yokmuş gibi...

Bahar mı yanlış anlamıştı?Adamın ona ilgisini özel olarak anlaması kendi suçu muydu?Belki evet,belki hayır.Belli ki,Yavuz bunları arkadaş olmak için yapmıştı.Bahar ise bunu başka manâya yormuştu.

Peki,şimdi neden böyle hayal kırıklığı yaşıyordu ki?Sevgililer miydi?Ya da evliler miydi?Hayır...Üstelik,Bahar adamdan hoşlandığını bile düşünmemişti ki.Sadece ona yaptığı sürprizleri düşünmüştü.O sürprizlerle yaşadığı mutluluğu düşünmüştü.Adamı ve ya ilişkisini değil.Belki de düşünmek istemeyerek,ertelemişti...

Nihayet karşısında bir birine sarılmış ikili ayrıldıktan sonra Bahar her ikisine de merak dolu bakışlarını yolladı.Belki böyle bir hakka sahip değildi ama bir açıklama bekliyordu.

Sonra aklına gelen fikirle konuşma kararı aldı.Sonuç olarak,karşısındaki kadın onların yemeğini bölmüştü kim olursa olsun.Bundan yola çıkarak dudaklarını aralayıp konuşmaya başladı.

"Siz kimsiniz acaba?"

Karşısındaki genç kadın gülümseyerek ona yaklaştı.Elini uzatarak dudaklarını araladı.

"Ben Hazal."

Bahar yüzüne sahte bir gülümseme kondurarak,kadının uzattığı elini sıktı.

"Ben de Bahar."

O an Bahar'ın ismini duyan Hazal şaşkınlıktan gözlerini araladı.Bu Bahar gerçekten o muydu?

"S-sen..."

Deyip,konuşmaya devam edecekken Yavuz'un araya girmesiyle susması zorunda kalmıştı.

"Tamam,Hazal'cığım...Geç otur lütfen."

O an Hazal Yavuz'un ne yapmak istediğini anlayıp susarak Yavuz'un Bahar'ın yanındaki sandalyeye oturuşunu izledi.Bir süre sonra şoku atlatarak o da Yavuz'un karşısına geçti.

"Memnun oldum,Bahar'cım."

"Bende memnun oldum ama cambaz,yani Yavuz bana evleneceğini söylememişti.Hayırlı olsun..."

Dedi üzgün bir ses tonuyla.

Böyleydi işte...Hayatında ilk defa bir erkeğin ona bu kadar ilgi duyduğunu hiss etmişti.Onun da sonu böyle olmuştu:Şu an onun evleneceği kadınla aynı masayı paylaşıyordu.

Cambaz'ın Maskesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin