Keyifli okumalar!
Not:Multiyi aça bilirsiniz🎵
~Bütün mevsimlerde seni severim ben. Bir bahar şarkısı gibi konarım dudaklarına. Kuşlar uçar, rüzgârlar eser. Yalnız sen kalırsın yanımda.~
Yazar
Yavuz yüzü hâlâ kapalı bir şekilde dururken,kıza bakmamak için büyük çaba sarf ediyordu.
"Giyinme."
Yavuz'un aylar sonra sesini duymasıyla heyecanlanan kız ne diyeceğini bilemedi.Söylediği ile iyice telaşa kapılmıştı.Giyinmesi gerekti.Şu an her ne kadar adamın ona bakmadığının farkında bile olsa,bir erkeğin karşısında çıplak durması normal değildi.
"Bahar,giyinme."
"Niye giyinmeyecekmişim?"
Ses tonu duygu yüklüydü.Kırgınlık,kızgınlık,öfke,hayal kırıklığı,tükenmişlik...
Kızın tek bir cümlesi içini titrete bilmişti Yavuz'un.
"İç çamaşırlarını giy sadece.Hazır olduğunda bana söyle..."
Bahar onaylayıp,Yavuz'un dediğini yapmaya başladı.Bunca zamandır,ortalıklarda olmamasından dolayı adamın ne yapacağını kestiremiyordu.Bu yüzden merak edip,onun söylediklerini yapmaya başladı.
Giyindikten sonra Yavuz'a döndü.
"Aça bilirsin."
Şu an karşısında iç çamaşırları ile durmasından dolayı yanağı kızarmaya başlamıştı ama umursamadı.Öylesine özlemişti ki,adamı...
Bir açıklama bekliyordu ondan.Aylarca yanında olmamasının bir açıklaması olmalıydı.Döktüğü göz yaşlarının,en zor gününde yalnız kalmasının mutlaka bir açıklaması olmalıydı.Adamı yanında tutması için tek bir mantıklı sebep yeterdi.
Bu üç ayı unutması için tek bir cümleyi bekleyecek kadar acizleşmişti.
Yavuz gözlerini açtığında Bahar'ın bedenine bakmamaya çalıştı.Her ne kadar belli etmemeye çalışsa da kızın utandığını anlaya biliyordu kızaran yanaklarından.
Hiç bir şey söylemeden yavaşca suyu açtı ve küveti doldurdu.Bahar onun ne yaptığını anlamak istercesine gözünü ondan ayırmıyordu.
Küvet kısa bir süreden sonra dolduğunda Yavuz gömleğini çıkartarak küvete girdi.
Kıza elini uzatınca Bahar da tereddüt etmeden elini tuttu ve o da küvete girdi.Yavuz kızın omuzlarından tutup,küvette oturur pozisyonunu almasını sağladı ve daha sonra o da kızın karşısına oturdu.
Bahar bir şey demeden adamın yüzüne bakıyordu.Bir şey demeden böyle bir sakinlikle oturması onu sinir ediyordu.Hiç bir şey olmamış gibi davranması canını sıkmıştı.
Tam ağzını açıp,bir şey söyleyecekken adamın üzerine doğru eğilmesiyle ağzını açmadan kapamak zorunda kalmıştı.
Yavuz kızın yüzünü elleri arasına alarak,ona yaklaştı.Daha sonra kızın göz kapaklarına dudaklarını bastırdı.Bahar daha ne olduğunu anlayamadan anın etkisiyle gözlerini yummuştu.
"Bu gözlerinden mi ağlayınca yaş geldi benim için?"
Dedi,sesi kendisine kızgınlığını belli ediyordu.Sonra,Bahar'ın gözlerinden alnına doğru yol aldı dudakları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cambaz'ın Maskesi
Short Story"Cin olup,adam çarpmak ve cellat olup kelle uçurmak işimin bir parçası." "Cambaz şarkısını bilmiyorum sanma!" "Şarkısını bile bilirsin ancak.Kendisini değil." Yatağa uzanıp gözlerimi yumduğumda dudaklarımdan o sözcükler döküldü ve kendimi derin bi...