begum807 Begüm kuşuma ithafen💕
Bölüm aynı bölüm okuyanlar isterse okumasın.Şimdiden söyliyim😕
Keyifli okumalar!
~Aşk savaş gibidir.Başlaması kolay ama durdurması zor~
Yazar
Genç kız şu an kendisini garip hiss ediyordu.Midesi kasılıyordu ve bu başının dönmesine sebep oluyordu.
"Lavabo nerede?Kusmak istiyorum da!"
Adam şaşkınlığa büründü o an.Gerçekten de Ateş'in dediği gibi olmuştu...Ama olamazdı ki...
Bahar bu derece kaba olamazdı.
Bahar ise o an Yavuz'dan cevap gelmeyeceğini anlayarak,gözleriyle etrafı taradı.Hemen bir lavabo görerek oraya doğru adımladı.
Içeri girip,yere çöktü.Midesi gerçekten fena bir şekilde bulanıyordu.Bunun sebebi ise grip olmasıydı.Zaten bir kaç gündür midesi bulanıp,başı dönüyordu.Üstelik bu günde düğünde can sıkıntısından içtiği içecekler de sanki buna yardım etmişti.
Yavuz ise nihayet şoktan kurtulduğunda Bahar'ın arkasından gitti.İçerden öğürme sesleri gelince içini endişe kaplamıştı.Bahar'ın bu halini görünce üzülse mi sevinse mi karar veremedi.
Daha sonraysa hemen Bahar'ın yanına giderek kızın saçlarından tuttu.Bahar kimin geldiğini anlayamasa bile,buna izin verdi.Saçını her ne kadar toplasa da açılan bir kaç saç tutamı onu engelliyordu.
Bir süre sonra işi bitirince yavaşca kalkmaya başladı.Fakat,yorgun düşmüş bedeni ona engel oluyordu.Yavuz bunu anlayarak kızın kollarını tuttu ve ona yardım etmeye başladı.Burası kadınlar tuvaleti idi ve Yavuz'un burada görünmesi yanlış anlaşıla bilirdi.Bunun için Yavuz hemen kapıyı kapatarak,kitledi.
Daha sonra da musluğu açtı ve avucuna su doldurdu.Bahar onun yaptıklarını sadece baygın gözlerle izliyordu.Çünkü konuşmaya mecali yoktu.Tabii,bu yardıma da ihtiyacı olduğunu inkâr edemezdi.
Yavuz suyla kızın yüzünü dikkatlice yıkadıktan sonra yerleştirilmiş peçetelerden bir kaç tane alıp,kızın yüzünü sildi.Bahar'ın mızmızlanmaları onu her ne kadar zorlasa bile,kıza yardım edeceği kesindi.
"Şu halime bak ya!Resmen kustum!Rezil oldum sana ya!"
Genç adam hiç bir şey demeden dudakları yukarı kırılmış bir şekilde hâlâ işini yapıyordu.
"Neye gülüyorsun?Çok mu komik?Tabii sana da eğlence çıktı!"
Yavuz bir şey demeden kızı kucağına aldı.Bu topuklu ayakkabılarla bu haldeyken yürüyemeceğini biliyordu.
"Bırak beni!Kendim yürürüm-"
Cümlesini tamamlayamadan,adamın kucağındayken böğürmesiyle Yavuz'un gömleğine kusması bir olmuştu.
O anın verdiği utançla yanakları kızarmaya başlarken,daha ne kadar rezil ola bileceğini düşündü.Yavuz ise buna aldırmadan kızı arabasına doğru götürüyordu.
Arabanın ön koltuğunu açıp,kızı oraya oturttuktan sonra hemen düğün salonuna geçip çantasını aldı.
Ancak sonra arabasına gelirken,Bahar'ı görememesiyle etrafına bakmaya başladı.Kimseyi göremeyince endişelenmişti.Arabanın diğer tarafından gelen seslerle hemen sürücü koltuğu olan diğer tarafa geçti.Bahar'ı yerde kusarken gördüğünde yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cambaz'ın Maskesi
Short Story"Cin olup,adam çarpmak ve cellat olup kelle uçurmak işimin bir parçası." "Cambaz şarkısını bilmiyorum sanma!" "Şarkısını bile bilirsin ancak.Kendisini değil." Yatağa uzanıp gözlerimi yumduğumda dudaklarımdan o sözcükler döküldü ve kendimi derin bi...