Kitabı okumaya başladığınız tarihi buraya yazın! ❤️
Geniş omuzlu adam karanlık sokakta ilerlerken adımlarını daha da hızlandırdı. Acele etmeliydi. Yaklaşık 5 aydır bu işin içindeydi. Daha doğrusu bu iğrenç işin içindeydi. Ve hiç yakalanmamıştı ama bir kaç gün önce burada bir kaç satıcı ve bağımlı kişileri yakalamışlardı ve bu ilk değildi. Defalarca yaşanmış defalarca buna şahit olmuştu. Hatta bu zehirle tanışması bile bir yakalanma olayı ile başlamıştı.
Bazen keşke başlamasa diyordu. Ama bazen bazı olaylar için her şey geç olabilirdi. Düzgün tırnaklarını avucunun içine batırdı ve etrafinı kontrol ettikten sonra köşeyi döndü.
Kafasının içinde çalan şarkıya eşlik edip biraz sakinleşmeyi denedi.
Hızlanan adımları ile daha çok ses çıkaran siyah ayakkabısına baktı. Eskimişlerdi. Bütün harçlığını şuan da almaya gittiği iğrenç maddeye veriyordu oysa ki üvey babası onun için en iyisini yapıp ona bol miktarda harçlık veriyordu.
Sadece birkaç hafta bu zehiri içmese kendine yeni bir ayakkabı hatta daha fazlasını alabilirdi.
İlk başlarda sadece ayda bir içerdi hala da tam bağımlı sayılmazdı ama bu denli devam ederse yakında vücudu madde bağımlısı olacaktı. Ve kontrolü kaybedebilirdi. Ama o iğrenç şeyi satan güzel çocuğu görmek istiyordu.
Ondan hoşlanmıyordu hatta bazen o şeyi sattığı için çocuğa bakınca midesi bulanıyordu. Nedenini kendisi bile bilmiyordu. Belki de o güzel çocuk sadece o küçük maddeyi içmek için bahaneydi . Bunu sadece Tanrı bilebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narcotic || Namjin
FanfictionSeokjin'in bağımlı olduğu tek şey uyuşturucu değildi. #1 Angst 15.01.2019 © Tüm hakları saklıdır. Start: 18.07.2018