Bölüm on üç - Kurban
Bölüm şarkısı: Mariah Carey- My All"Seni düşünüyorum. Issız uykusuz gecemde. Eğer seni sevmek yanlış ise
o zaman kalbim doğru olmama izin vermeyecek. Çünkü sende boğuldum."Yazarın anlatımıyla
Çalan telefonun sesi ile okuduğu kitaptan kafasını kaldırdı Namjoon. Yan tarafa fırlattığı telefonuna uzandı ve arayan numaraya baktı. Arayan kişiyi gördüğünde kalbinin hızlanmasına engel olamadı. Seokjin arıyordu. Onun 5 aydır aşık olduğu kişi arıyordu. Ki aşık olduğunu şuan kendisi bile farkında değildi ama neyse.
Daha fazla beklemeden açtı telefonu. Karşıdan gelen ve tanıdık olmayan ses gencin bedeninin gerilmesine sebep oldu.
"Alo merhaba! Ben Jimin, Park Jimin." Namjoon devam etmesine izin vermeden konuştu.
"Seokjin'in telefonu ile işin ne peki?" İstemsizce demir gibi sert ve soğuk çıkmıştı sesi.
"Ah telefonun sahibi şuan hastanede. Favori numaralar kısmında ilk siz vardınız ben de sizi aramak istedim. Anne veya baba adında bir kayıt bulamadım ve-" Namjoon sarsıldı. Hastanede kelimesinden sonra çocuğun dediği hiç bir şeyi dinlemedi ve çoktan gidip ceketini giymişti bile.
Telefonu kulağına tutup konuştu.
"Hangi hastane?"
---------
Namjoon yolda Jungkook'u aramıştı ama Jungkook telefonuna cevap vermemişti. Ailesi yanında olduğu için meşgul olabileceğini düşündü.
Namjoon ve az önce arayan turuncu saçlı çocuk Seokjin'in içeride olduğu odadan doktorun çıkmasını bekliyorlardı.
Namjoon karşında durup yüzünün bazı yerleri yaralı olan çocuğu süzdü.
Üstünde mavi bir ceket, beyaz tişört ve siyah dar bir pantolon vardı. Uzaktan liseli gibi gözükse de podyumda yürüyecek kadar iyi bir fiziği vardı.(Bu Jimin'e her zaman aşığım oh -gereksiz yazar yorumu)
Bakışları ile süzdü biraz çocuğu tam ona aklındaki bir kaç soruyu soracaktı ki önünde beklediği odadan çıkan doktor bütün sorularını geriye itti.
Namjoon yaşlandığı duvardan destek alıp doktora doğru adımladı.
Doktor elindeki dosyaları düzenli bir şekilde yan taraftaki kadına verdi ve bakışlarını Namjoon ve Jimin arasında gezdirdi."Yakını mısınız?" Namjoon onayladı doktoru.
"Evet, ben arkadaşıyım." Doktor başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narcotic || Namjin
FanfictionSeokjin'in bağımlı olduğu tek şey uyuşturucu değildi. #1 Angst 15.01.2019 © Tüm hakları saklıdır. Start: 18.07.2018