Gdy weszłaś do szkoły od razu podbiegły do ciebie Alya i Marinette.
-(t.i)! Wszystko w porządku? Nic ci nie jest?- spytała Marinette. Pokiwałaś przecząco głową.
- Nic mi nie jest. Lekko boli mnie ciało, ale to nic.- odparłaś z uśmiechem. Nagle podszedł do was wysoki chłopak o czarnych włosach z niebieskimi końcówkami.
- Hej Marinett.
-C-cześć Luka.- odpowiedziała Marinette. Chłopak spojrzał na ciebie.
- Hej. Jestem Luka Couffaine. A ty?
- (t.i) (t.n). Miło mi.
- Luka, a może masz ochotę pójść z Marinette do kina? Ma dwa bilety, a nie mogę z nią pójść.
- Pewnie jeśli Marinette nie ma nic przeciwko.- odparł chłopak z uśmiechem. Marinette spojrzała na Alyę cała czerwona.
- P-pewnie. N-nie mam n-nic przeciwko.- odparła jąkając się.
- To widzimy się później.- powiedział chłopak i odszedł od was. Gdy był na tyle daleko by was nie usłyszeć Marinette spojrzała złowrogo na Alyę.
- W co ty mnie właśnie wpakowałaś?!
- Mam już dość. Latasz za Adrienem, a on jest tak ślepy, że tego nie widzi. Nie będę na to patrzeć. Luka jest tobą zainteresowany, więc czemu masz nie spróbować?
- W sumie masz rację. Nie zaszkodzi spróbować.
- Właśnie. Teraz chodź idziemy. Pa (t.i)
- Pa.- odpowiedziałaś. Dziewczyny odeszły, a ty zostałaś sama.Odwróciłaś się i uderzyłaś w kogoś. Upadłaś na ziemię. Spojrzałaś w górę i ujrzałaś piękne turkusowe oczy wpatrujące się w ciebie.
-Wybacz. Nie chciałem.
- Nie to moja wina.- odparłaś zawstydzona.
- Jestem Nathanaël Kurtzberg. A ty?
- Jestem (t.i) (t.n).
- Jesteś nowa?
- Tak. Nie widzieliśmy się już?
- Możliwe. Niestety cały czas coś rysuję. Pewnie nie zwróciłem na ciebie uwagi.
- Czyli interesujesz się sztuką?
- Tak. Wiesz... może zechcesz ze mną pójść na herbatkę po szkole?
- Pewnie. Widzimy się później. Pa.
- Pa.- pomachałaś Nathanaël'owi i pobiegłaś na lekcje. Gdy wychodziłaś ze szkoły zauważyłaś Nathanaëla rozmawiającego z Adrienem. Widać było, że się kłócą. Nagle Adrien odwrócił się i odszedł, a Nathanaël podszedł do ciebie.
- Gotowa?- spytał. Przytaknęłaś i ruszyliście do kawiarni. Miałaś ochotę zapytać go o co poszło z Adrienem, lecz postanowiłaś nie mieszać się w ich sprawy. Gdy dostarczono wam wasze zamówienia zaczęliście rozmawaić na temat sztuki. Chciałaś napić się herbaty, gdy nagle usłyszałaś krzyk.
CZYTASZ
Chłopak z maską ( Czarny kot x Reader )
FanfictionPrzeprowadzasz się do Paryża. Nowe otoczenie i nowi ludzie. W szkole poznajesz Marinette Dupain-Cheng i Alyę Césaire. Zostajecie najlepszymi przyjaciółkami. Jak potoczy się twoja historia? To się okaże.