İnstagram:wattpad_yazarokurd
20.07.2018
Ertesi gün sınıfa girip sırama oturdum.Alper,Yiğit ya da Doğa gelmemişti.Gelirler,diye düşündüm.Ders zili çaldı.Ben tabi yine boş boş geçirdim dersi.Teneffüste Doğa,yorgun suratıyla sınıfa geldi.Yerine oturdu.Gözlerimi kısarak ona baktım.Eh,sırtından da pek bir şey çıkaramayacağım için yanına gitmeye karar verdim.Elimi omzuna koydum.İrkildi.
"Benim." Derin bir nefes verdi.Hafif tebessüm etti.Gece uyumuşa benzemiyordu.
"İyi misin?" Ayağa kalktı.Sarıldı.İlk şaşırıp karşılık vermesem de daha sonra tek elimi sırtına koydum.Kısık sesi kulağıma geldi.
"Alper'in amcasını kaybettik." Öylece durdum.Şaşkın surat ifademi hızlıca sildim.Uzun bir süre durduk öyle.
"Kahvaltı yaptın mı?" Kafasını olumsuz anlamda iki yana salladı.Yürümeye başladım.Beraber kantine indik.
"Ne istersin?" Diye sordum.
"Karışık tost,çay." Diye cevapladı.Kendime çay ve ona da istediklerini alıp yanına döndüm.
"Alper amcasını severdi.Yani aslında birkaç aydır görüşmüyorlardı.Alper'in babasıyla amcası tartışmışlardı."
"Neden ölmüş?"
"Cinayet.Adamın yani Ceyhun Bey'in borçları mı ne varmış.Onları ödeyemeyince vurmuşlar adamı.Biliyor musun,adamın cesedi bile ortada değil.Sadece Alper'in babası Rıza amcaya bir fotoğraf gelmiş.Oradan biliyorlar." Şaşkınlığımı hızla üstümden attım.İsim benzerliği?
"Soyadı ne?"
"Gündoğdu." Alper'in amcasının katili,ben miyim?
"Fotoğrafı falan var mı?" Cebinden telefonu çıkarttı.Sosyal medya hesabına girdi.Adamın profiline tıklayıp net bir fotoğrafını gösterdi.Bu dün vurduğum,bana yalvaran adamdı.Ceyhun Gündoğdu.
"Gençmiş." Dedim kısık sesle.
"Para için insan mı öldürülür Allah aşkına ya." Tam da kişisine isyan ediyorsun.
"Öyle tabi." Dedim konunun bir an önce kapanmasını dileyerek.O sırada zil çaldı.Ne zaman tuttuğumu anlayamadığım nefesimi serbest bıraktım.Doğa da yarısını yediği tostunu masanın üstüne bıraktı.
***
Zille beraber Doğa ayağa kalktı.
"Hadi bahçeye çıkalım." Kafamı olumlu anlamda salladım.O önde,ben arkada bahçeye vardık.Boş bir banka oturduk.Doğa yüzünü hemen bana doğru çevirdi.
"Mira biraz kendinden bahsetsene.Senin hakkında hiçbir şey bilmiyorum."
Ben Mira Kutlu.Arabam var.Babamla yaşıyorum.Taliplerimi bekliyorum.
"Sor." Düşünür gibi yaptı.
"Iımm,tamam buldum.Sevgilin var mı?" Sanki pek düşünmedin Doğa?
"Yok.' Gülümsedi.
"Kardeşin var mı?"
"Yok."
"Anne baban?" Bir an duraksadım.Üvey evlat olduğumu bilmesine gerek yoktu.
"Mira,yanlış bir soru sormadım değil mi?Bak eğer cevaplamak istemiyorsan cevaplama.Mira seni üzdüm mü?Pardon ya ben-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Ardında
Short Story"Seni bir kez gülerken gördüm.O gün,Siyahın Ardındaki gerçek Mira'yı fark ettim.Onu bulmak için çabaladım."