Bölüm 17

1.1K 63 6
                                    

Multimedya:Doğa Sevinç

İnstagram:wattpad_yazarokurd

23.09.2018


"Ne?"

"Burak'a aşık mısın?"

"Hop,kendine gel Alper."

"Aşık mısın Mira?" Diretti.

"Değilim ama-"

"Evet gençler.Bugün test çözeceğiz.Biraz hızlanmayı düşünüyorum." Sınıfa hızla giriş yapan öğretmenle cümlem yarıda kalmıştı.Dikkatlice bana bakan Alper'e kısa bir bakış atıp önüme döndüm.

Zilin çalmasıyla ellerimi ceplerime koyup hızlı hızlı kütüphaneye gittim.Kıyıda köşede bir yer bulup yayıldım.Gözlerimi kapattım.Kısa bir süre sonra yanımda bir hareketlik hissettim.Gözlerimi açıp gelene baktım.

"Burası bizim buluşma yerimiz mi?"

"Seninle neden buluşayım?"

"Sana karşı boş değilim?" Sorarcasına konuştu.

"Ama ben boşum?"

"O zaman bir şeyler içelim." Derin bir nefes alıp başımı iki yana salladım.

"Sal beni."

"Sana sarılmamı mı istiyorsun?"

"Ne güzel uyduruyorsun sen öyle." Deyip ayaklandım.

Koridorda Doğa'yı gördüm.Yanıma geldi.Zil çalarken sessizce sınıfa girdik.Yerime oturduğumda ders çalışan Alper'i gördüm.

"Mira-" Ciddiyete büründüm.

"Bu benim en sevdiğim ders Alper.Adapte olmak istiyorum izin verirsen." Deyip önüme döndüm.Bir süre daha bana baktı.

"Peki." Diyerek başını salladı.

"Ders neydi?" Doğa'yı dürttüm.

"Edebiyat." Yüzümü buruşturdum.Ardından çantamı topladım.

"Nereye?" Dedi kaşlarını çatmış olan Alper.Doğa ve Yiğit de arkasını dönmüştü.Doğa'ya baktım.

"İki derse gelirim."

"Ama ders çalışman gerekiyor."

"Edebiyat bu.Çalışmasam da olur." Sıkıntıyla nefesini dışarı verdi.

"Peki.Sen bilirsin.Bana mesaj at ama." Doğa'nın dediğine başımı sallarken Yiğit'e de başımla hafifçe selam verdim.Ben dışarı çıkarken öğretmen içeri giriyordu.

***

"Niye çıktın dersten?" Omuz silktim.

"Artık ders çalışmayacağım."

"Saçmalama."

"Sedat versin parayı.Göndersin okula."

"Ne yapacaksın şimdi?"

"Sen kafana göre takılacaksın.Ben de arabayla takılacağım."

"Arabayla takılmak?"

"Evet.Uğrayacağım birkaç yer var."

"Beraber gitsek?" Derken anahtarı veriyordu.Ona elimi sallayıp arabaya ilerledim.

Siyahın ArdındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin