Bölüm 30

1K 70 24
                                    

Bölümde duyguları iyi yansıtabildiğimi sanmıyorum ama artık bu çalışmam final olsun istiyorum.Finale 2-3 bölüm kaldı.

İnstagram:wattpad_yazarokurd

20.02.2010


Bugün 7 Şubat,Perşembe.

Her yıl,aynı korkuyu yaşadığım gün.

Evdeki sessizlik canımı sıkarken düşüncelerimi bir kenara ittim.Hakan,annesinin yanına gitmişti.Babamın ise nerede olduğuyla ilgili bir fikrim yoktu.Odadaki sessizliği çalan telefonum bozdu.

"Alper?"

"Mira,okula gelmedin?" Yutkundum.

"Evet,canım istemedi."

"Seninle konuşmak istiyorum,buluşsak olur mu?"

"Bugün buluşmasak iyi olur aslında."

"Sen evde misin?"

"Evet."

"Tamam,geleceğim." Telefon suratıma kapandı.İçten içe gelmemesini istiyordum.Aklımdakilerin gerçek olmasını istemiyordum.

Kapı çaldı.Alper değildi,bu kadar çabuk gelemezdi.Yavaş adımlarla kapıya ulaştım.

Gelen Sedat'tı.

"Hayırdır?" Genişçe gülümsedi fakat bu samimiyetten uzak bir gülümsemeydi.

"Beni içeri davet etmeyecek misin?"

"Hayır."

"Güzel." Yanımdaki boşluktan içeri girdiğinde gözlerimi devirmek istedim ama şu an bunu yapamayacak kadar tedirgindim.

"Misafirin gelecek,biliyorum.O yüzden hızlı davranacağım.Direkt konuya geçiyorum." Başımı salladığımda devam etti.

"Depoya getirildiğin ilk gün seni öldürecektim,ta ki baban arayıp beni engelleyene kadar.Baban,baloda da gördüğün adam Selim.Annen de yanındaki kadın." Dudaklarım arasında hafif bir boşluk oluştu,kaşlarım çatıldı.Bu duyduklarım doğru muydu?

Hiçbir şey diyemedim.Yüz ifademi inceledi bir süre.Ardından gözleri doldu.

"Senin için her zaman üzüldüm,Mira.Yaşadıkların hiç kolay şeyler değildi.Ben senin yerinde olsaydım,yaşamaya devam edebilir miydim bilemiyorum.Ama sen,sen çok güçlüsün Mira." Gözünden akmak üzere olan yaşı sildi.

"Neler olacağını biliyorsun,değil mi?" Dudaklarımı birbirine bastırıp başımı salladım.

"Konuşurken duymuştum."

"Sen bugün öleceksin.Büyük ihtimalle ben de ölümden beter şeyler yaşayacağım,baban tarafından.Ama deponun kurallarını yıkamayız Mira.Oraya giren,sağ çıkamaz.Savaş da öldü." 

"Ne?"

"Öleceksin,ölümden beterini yaşayacağım ve Sedat'ın deposu bitecek.Sen,o deponun son kurbanı olacaksın." Silahını belinden çıkardı.Gözleri doluydu.Gözlerim doluydu.

O an aklımda babamın dedikleri döndü.'Yemin ediyorum bu hikayenin sonu iyi değil Sedat.' Sonra Sedat'ın dedikleri geldi aklıma.'Bu depodan kimse sağ çıkamaz.'

Haklılardı.Benim hayatım bir seneryoydu aslında.Sonu başından beri belli olan bir seneryo.

"Özür dilerim."

Vuruldum.Bu ilk defa olan bir şey değildi ama bu sefer ölümü iliklerime kadar hissettim.

Üzüldüm ama ölüyor olduğum için değil,Alper beni böyle göreceği için.

"Özür dilerim,özür dilerim,özür dilerim..." Defalarca kez söyledi bunu.Gittiğini odadaki sesler kesilince anladım.

Yere dizlerimin üstüne çöktüm.Kısa bir süre sonra Alper'in sesi duyuldu.Acıyla gözlerimi kapattım.

"Mira,neredesin?Hakan?" Yüzüne bakmadım.Bakamadım.Adım sesleri hızlandı ve arttı.

"Mira." Yanımdaydı.Yine.

"Ben...Ne oldu böyle?Ne yapmalıyım?" Titreyen ellerini ellerimden çekip yüzünü sıvazladı.Ardından cebinden telefonunu çıkardı.

Telefonda kısa ve hızlı bir görüşme yaptı.

"Mira,ne olur dayan.Lütfen sabret.Bırakma beni."

"Alper." Gözümden bir damla yaş aktı.Başını yukarı kaldırdı.

"Seni sevdiğimi söylemiş miydim?" Gözyaşları,gözyaşlarımla yarışırken gülümsedim.

"Affet beni,olur mu?" Acıyı hissettim.Gözlerim kararıyordu.

"Özür dilerim,her şey için."

"Hayır hayır.Bırakma beni.Mira,dayan güzelim.Lütfen gitme.Seni çok seviyorum,tamam mı?Kimseyi sevmediğim kadar.Lütfen,bırakma beni." Elimi zorlukla yüzüne çıkardım.Bir eliyle elime destek olurken başına yana eğdi.Parmaklarım ıslanmış olan yanaklarında gezinirken ıslak kirpiklerimi kırpıştırdım.

"Gözyaşlarını değecek birilerine sakla."

"Sen her şeye değersin."

"Seni sevdim ve bırakıyorum Alper." Yüzüne baktım tekrar. En azından ölmeden önce gördüğüm kişi benim için değerliydi,güzeldi.

Onu son kez gördüğümde ağlamasını değil de gülmesini isterdim ama böylesi de güzeldi,o hep güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onu son kez gördüğümde ağlamasını değil de gülmesini isterdim ama böylesi de güzeldi,o hep güzeldi.

"Mira,lütfen gitme." Gözlerim kapanmak üzereyken gülümsedim,acıyla karışık.

Tüm yıllara inat.

Alper için.

Siyahın ArdındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin