Parçala Beni Bebek!

8.1K 373 79
                                    

Heyoo merhaba!

Bugün size bir sürpriz yapayım ve yeni bölümü yayınlayayım dedim ^^ 

çok iyi yaptım, biliyorum *-*

Herneyse yazarınız uzun süredir okunma sayısına bakmadığı için birden bakınca yanlışlıkla sevinçten parmağını gözüne soktu ashcndjx

Ama iyiyim merak etmeyin ._.

Vay be! 4.3K nedir arkadaş? Çok çok çok mutluyum hepinize teşekkür ederiim ^^

Uzun süre cevap vermeyince ayağa kalktım.

"B-ben özür dil-" Lafımı bitiremeden boynuma atladı.

"Tabii ki sevgilin olurum." Kollarımı beline dolayıp yüzümü boynuyla omzu arasındaki kıvrıma gömdüm.

Bu hayatımın en güzel günüydü. 

Açılay beni kabul etti! 

Bakın fazla sevinmiş olabilirim ama ben kabul edeceğini hiç düşünmüyordum, yani yargılamayı kesin. 

Yüzümü gömdüğüm yerden çekip Açılay'ı kucağıma aldım ve etrafımda döndürmeye başladım. 

Tıpkı küçük bir çocuk gibi kahkaha atıyordu. 

Sonunda başım döndüğünde durdum ve gözlerinin içine baktım.

"Seni çok seviyorum." 

"Bende seni çok seviyorum. Ama gitmen gerek biliyorsun değil mi?" Haklıydı. Gitmem gerekliydi. Alt kattan anahtar çevirme sesi gelince gerçekten gitmem gerektiğini anladım.

"Annen geldi nasıl dışarı çıkıcam?" Fısıltı halinde konuşuyorduk.

"Aynen geldiğin gibi Tarzan." diyip beni pencereye doğru kışkışladı. Pencereden bir bacağımı sarkıttım. Veda öpücüğü için uzanmıştım ki kapı birden açıldı. Kapının açılmasıyla Açılay panik yaptı ve beni aşağı itti. 

-Açılay'ın Gözünden- 

"H-hey selam anne." 

Az önce Bora'yı penceremden ittim.

BEN. BORA'YI. AŞAĞI. İTTİM.

Acaba biryerleri acımış mıydı? Ya da ölmüş olabilir miydi? Aşağı bakmak için deli oluyordum ama annem burdayken olmazdı.

"Pencerenin yanında ne yapıyorsun?" diyip ellerini beline koyup anne pozisyonuna geçti. 

"Ağaçta değişik bir kuş gördüm ve bir bakayım dedim ve işte burdayım." Sakın panik yapma.

Derin nefes al.

"Umrumda değil pencereni kapalı tutmalısın havalar soğumaya başladı biliyorsun." Yanıma gelip pencereden kafasını uzatıp bir süre aşağı doğru baktı.

Tamam şimdi panik yapmaya başlıyorum.

Hiçbir şey olmamış gibi kafasını geri çekti ve pencereyi kapattı.

Demekki aşağıda değildi. En azından bu ölmediği anlamına geliyor. 

"Tamam anne bir daha açmam." diyip gülümsedim.

"Güzel. İyi geceler." Odamdan çıktığında hemen telefonumu alıp Bora'ya mesaj attım.

Kime: Kıvırcık

Çok özür dilerim panik yapmıştım iyi misin? 

Hemen cevap geldi.

Kimden: Kıvırcık

Bilek KesenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin