Bir yazar varmış canı sıkılan dırırım asdhcdj Laptopıma kavuşmanın sevinci içindeyim bunun şerefine yeni bölüm yayınlamaya karar verdim :D Hemde uzun süre gelemeyen bölümlerin telafisi olmuş olur u.u
Neyse biliyonuz uzatmayı sevmiyorum iyi okumalar ^-^
-Açılay'ın Gözünden-
Arabada beklemek cidden sıkıcıydı ama dışarıda kalıp donmaktan iyidir değil mi? Sıkıntıyla ofladım ve arabayı biraz karıştırmaya karar verdim.
Küçüklükten beri en büyük hobim bir yerleri karıştırmaktı. Sanırım bu yüzden annem beni arkadaşlarının evine pek götürmezdi. Aslında annem beni hiçbir yere götürmezdi. Stresli bir işi ve hayatı vardı bu yüzden hiç birlikte vakit geçirmiyorduk. Belki de o nedenden dolayı kendimi anneme yakın hissedemiyordum.
Elimi önümde bulunan gözün içine attım. Rastgele bir şeyler alıp elimi geri çektim. Çıkanlar sadece bir telefon ve birkaç parça kağıttı.
Bekleyin.
Bir telefon.
Muhtemelen Eren'in telefonu.
İçini açıp bakmalı mıyım? Tereddütle telefonun ekranını açtım ama şifresi vardı. Umutsuzca telefonu tekrar kapatıp eski yerine koydum ve kağıtlara göz attım. Hastaneden verilmişe benziyorlardı. Onları da yerine geri koyacakken gözüm bir kağıda takıldı. O da hastaneden verilmişe benziyordu ama Eren için değildi.
Deniz içindi.
Muhtemelen DNA testi gibi bir şeydi. Okumak istemediğim için her şeyi geri yerleştirdim.
Hala Eren'in çocuğu olacağına inanmıyordum. Hemde Deniz'den.
Acaba ondan iyi bir baba olur muydu? Bu o gelince sorabileceğim bir soru olduğundan gözlerimi kapatıp koltuğa biraz daha yayıldım. Birkaç dakika sonra sürücü tarafının kapısı açılınca istemeye istemeye gözlerimi araladım.
"Aradığını bulabildin mi bari? Artık eve gitmek istiyorum." Gülümseyerek koltuğa oturdu ve kapıyı kapatıp motoru çalıştırdı.
"Buldum yani eve gitmekte özgürsün." diyip arabayı park ettiği yerden çıkardı ve evime doğru sürmeye başladı.
"Bir şey sorabilir miyim?" Gözlerini yoldan ayırmadan kaşlarını merakla havaya kaldırdı.
"Sor." dediğinde konuşmak için boğazımı temizledim.
"Deniz bebeği doğuracak mı?"
"Evet."
"Peki sen iyi bir baba olabileceğini düşünüyor musun?" Gözünü kısa bir süreliğine yoldan ayırdı. Yüzünde herhangi bir ifade aradım ama hiçbir şey bulamadım. Yol boyunca konuşmadık ve bu sinirimi bozmuştu. Evin önüne park edince görüşürüz bile demeden arabadan inip eve girdim. Telefonumu kontrol ettiğimde 8 cevapsız arama ve 2 tane mesaj vardı.
Hepsi de Bora'dandı.
Kimden: Salak Embesil Hayvan
Konuşmamız gerek.
O beni aldattıktan sonra adını değiştirip öyle yapmıştım ve ne yalan söyleyeyim, yakışmıştı. Mesajına kaşlarımı çattım ve ikinciyi açtım.
Kimden: Salak Embesil Hayvan
Gerçekten çok kötüyüm lütfen mesajlarımı görünce geri ara.
Doğrusu endişelenmeye başlamıştım. Ne olursa olsun o eskiden de olsa benim arkadaşımdı. Nefes alıp numarasını çevirdim ve açmasını bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilek Kesenler
Teen FictionJiletin yakıcı acısını bilekte hissetmektir. Bir süre sonra yumruğunuzu sıkacak kadar bile yaşam gücünüz kalmayacak. Üşümeye başlayacaksınız. Ama merak etmeyin, boşalan kanın sesini duyabilecek kadar bilinçli olacaksınız. Bu da sadece bir müddet ola...