Oha rsmn 10K olmuşuz .s.s
Şuan sevinçten halay çekebilecek potansiyele sahibim :D
Okuyan, oylayan ve yorum yapan herkese çok çok çok teşekkür ederim. Beni sizler yarattınız qweqwe
Hem 10K hemde bayram hediyesi olarak uzunlu bölüm yazdım heyo!
Hepinize iyi bayramlar ve teyzelerin sulu öpücüklerineden kaçmanızı diliyorum u.u
Kaşlarımı çatarak popomu saklaması için önlüğü iki tarafından tutup kapatmaya çalıştım. Çabalarım boşa gidince kızlar artık kıkırdamayı bırakıp kahkaha atmaya başladılar. En sonunda dayanamayıp iki elimle popomu kapattım. Bu onların daha çok gülmesine sebep oldu ama umrumda değildi doğrusu.
Zaten her şeye güldükleri belli.
Umarım yanılmazsın iç ses. İç sesim bana tek kaşını kaldırarak baktı ve düşünüyormuş gibi yapıp "Umarım." dedi.
Gözlerimi devirerek kızların yanına gittim.
"Bir şey soracaktım?" Çakma sarışın olduğu belli olan kız gülümsedi.
"Tabii."
"Burada hastalardan alınan eşyalar nereye koyuluyor biliyor musun?" Bacak bacak üstüne atıp dirseğini bacağının üstüne koydu ve işaret parmağıyla çenesinde ritim tuttu.
"Evet, seni götürebilirim." dediğinde gülümsedim. Ayağa kalkmadan önce kızların kulağına bir şeyler fısıldadı ve kızlar kıkırdayarak bana baktı.
Noluyo ulan!
Krolaşma iç ses.
Kız çoktan koridorun sonuna gitmiş beni bekliyordu. Ellerimi popomdan çekmeden ilerlemeye başladım. Son anda yanımdaki boş sedyeyi fark edince yüzüme bir gülümseme yayıldı. Ellerimi çekip sedyedeki yastığı aldım ve popomu kapatıp yastığa ellerimle destek oldum.
Bu da benim hastaneye "Kiss my ass" deme şeklim.
Hızlıca koridordan geçip kızın yanına gittim.
"Peki tam olarak nereye gidiyoruz?" Konuşmamı beklemiyormuş gibi şaşırdı.
"Tabii ki kıyafetlerinin ve diğer eşyalarının olduğu yere." Tek kaşımı kaldırarak baktım.
"Peki orası nerede?" dediğimde konuşmamdan bıkmış gibi yanaklarını havayla doldurup sıkıntıyla geri bıraktı.
"Hastanede." Bu kızın bir şeyi anlaması gerekliydi.
Buradaki saçma esprileri ben yaparım.
"Bu zekanı neye borçlusun?" Düşünüyormuş gibi yaptı.
"Sanırım beynime." Kendimi kayıp ikiz kardeşimi bulmuş gibi hissettim. Bu iğrenç espriler ancak bizim sülaleden çıkardı çünkü. Konuşmama fırsat vermeden yürümeye başladı. Doktorların yanından geçerken bana birkaç tanesi sanki başka gezegenden gelmişim gibi baksalarda kimse bir şey demedi. Merdivenlere yönelip alt kata indik ve sola sapıp uzun koridorda yürümeye devam ettik. Burası sanırım kan testlerinin yapıldığı yerdi. Koridorun sonuna doğru durduk ve sağdaki kapıya ilerledik. Üstünde hiçbir şey yazmadığı için neresi olduğunu kestiremedim. Kız kapıyı açıp içeri girmemi bekledi. Girmeden önce kafamı uzatıp odaya göz attım. Burada bir sürü kıyafet ve diğer eşyalar vardı. Gülümseyerek kafamı geri çektim.
"Getirdiğin için sağol." Sırıttı.
"Önemli değil. Hem senin için hem de o güzel popon için seni buraya getirdim.Yazık, açıkta kalıp üşümesin." diyip dudaklarını sarkıttığında gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum. Anlamış olacakki dudakları tekrar yukarı doğru kıvrıldı. Gitmeden önce muzipçe gözleri parladı ve fark etmeden indirmiş olduğum yastık yüzünden açıkta kalan popoma şaplak attı. Koridorda gözden kaybolunca odaya girdim ve kıyafetlerimi aramaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilek Kesenler
Novela JuvenilJiletin yakıcı acısını bilekte hissetmektir. Bir süre sonra yumruğunuzu sıkacak kadar bile yaşam gücünüz kalmayacak. Üşümeye başlayacaksınız. Ama merak etmeyin, boşalan kanın sesini duyabilecek kadar bilinçli olacaksınız. Bu da sadece bir müddet ola...