Maraton 3/3

8.9K 487 115
                                    

Czego się dla Ciebie uczy?

Midorya Izuku

Izuku od początku wiedział, że związek to wielka odpowiedzialność, jak i obowiązek. Musiał Cię chronić, dlatego trenował więcej, niż kiedykolwiek. Świat jest niebezpiecznym miejscem. Zdawał sobie z tego sprawę, więc stanie się wystarczająco silnym, było koniecznością.

Bakugou Katsuki

Jeśli Bakugou nie miał na coś ochoty, to po prostu tego nie robił. Dlatego bycie z nim związku było dla Ciebie testem cierpliwości. Kacchan wiedział o tym, dlatego powoli próbował zmieniać swój charakter. Było ciężko, ale po paru długich miesiącach zauważyliście efekty. Wytrenował w sobie... Cierpliwość!

Todoroki Shoto

Kiedy obchodziliście pierwsze Walentynki, Shoto nie wiedział, co Ci dać. Za namową siostry, oraz lekką jej pomocą, zdecydował się uszyć Ci misia. Nie było łatwo, gdyż wymagało to precyzji i cierpliwości, ale Twoja radość po otrzymaniu prezentu była tego warta.

Tokoyami Fumikage

Tokoyami nigdy nie był ambitnym kucharzem. Wręcz przeciwnie, od czajnika trzymał się z daleka, ale kiedy napadła Cię ochota na ciasto, a wszystkie okoliczne kawiarnie były zamknięte, odważył się wejść w internet i sprawdzić przepis na Twój ulubiony placek. Nie było łatwo, ale w końcu się udało.

Kirishima Eijiro

Kiedy tylko powiedziałaś, że masz ochotę na (ulub. Danie) Kirishima od razu poleciał do kuchni. Wiedząc, że jedyne co umie przygotować, to mięso, bałaś się o własne życie, kiedy próbowałaś jedzenie. Okazało się, że niepotrzebnie, bo wyszło idealnie!

Iida Tenya

Tenya nigdy nie za bardzo lubił gry komputerowe, ale kiedy jednego dnia zaczęłaś narzekać, że nie masz z kim grać, przełamał się. Co prawda, podchodził do klasycznego RPG'a jak pies do jeża, ale koniec końców był całkiem niezły. Od tamtej pory, graliście razem prawie co wieczór.

Uraraka Ochaco

Mimo, że Ochaco Cię kochała, to nie mogła przemóc się przed pójściem z z Tobą do kina na horror. Lubiłaś czasem obejrzeć sobie coś dobrego z tego gatunku, dlatego kiedy sama zaproponowała Ci jakiś straszny film do obejrzenia, zgodziłaś się bez wahania. Tego dnia, Ochaco przełamała się do horrorów, a tej samej nocy, chodziłaś z nią nawet do łazienki, bo sama się bała.

Yamada Hizashi

Zawsze lubiłaś spacerować po lesie, dlatego Yamada denerwował się, że spędzasz tam tyle czasu. Sam chętnie by do Ciebie dołączył, ale za bardzo bal się robaków. Kiedy wyszłaś na spacer z kolegą, zazdrość skłoniła go, aby tam za Wami pójść. No cóż, po trzech minutach zdradził go krzyk. Na szczęście, raz wystarczył, żeby się przełamał.

Aizawa Shota

Aizawa, jako patentowany leń, w weekendy wstawał z łóżka po południu. Budziłaś się wcześniej od niego, dlatego obiad jedliście osobno. Mężczyźnie się to nie spodobało i od tamtej pory, wstawał trochę wcześniej, żeby spędzić z Tobą więcej czasu.

Toshinori Yagi

Toshinori nigdy nie był wylewny w uczuciach, kiedy byliście w towarzystwie. Bał się reakcji ludzi na to, że spotyka się ze znacznie młodszą kobietą. Widział, że nie podoba Ci się to, ale szanowałaś jego decyzję. Wszystko zmieniło się, kiedy jakiś typ zaczął podrywać Cię na jego oczach. Od tamtej pory, wszyscy potencjalni rywale wiedzieli, że jesteś zajęta.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Have a nice night!
(

Chyba za często pisze po angielsku.-.)

Boku no Hero Academia - Scenariusze [PL]Where stories live. Discover now