Nim to przeczytasz, upewnij się, że jesteś sam w pokoju. Już? To jedziemy.
Kochałaś swojego/swoją chłopaka/dziewczynę, on/a kochał Ciebie. Czego chcieć więcej? Skoro za każdym razem kiedy go/ją spotykałaś, doznawałaś mentalnego ukojenia, że masz z kim spędzać popołudnia. Została jednak przyjemność cielesna. Nigdy aż tak bardzo o tym nie rozmyślałaś, dopóki nie zostaliście sami w domu chłopaka/dziewczyny, a dopadła Cię niewiarygodna chcica. Rączek pod kołderkę raczej nie wypadało wkładać, więc zaciskałaś nogi i wpatrywałaś się w ziemię. Z każdą minutą, między Wami robiła się coraz bardziej napięta atmosfera, więc Twój/Twoja partner/ka postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce.
Midorya Izuku
Wpatrywałaś się w podłogę jego pokoju. Mama Izuku już dawno wyszła do pracy na nocną zmianę, przez co sytuacja zrobiła się jeszcze bardziej napięta. Słońce zaszło, a jedynym światłem była lampka, stojąca na biurku koło łóżka. W końcu przełknęłaś ślinę i popatrzyłaś się na swojego chłopaka.
-Wiesz...- zaczęliście oboje.
-Ty pierwsza- powiedział. Zamknęłaś oczy, próbując uspokoić skołatane serce i przygotować się do niełatwej rozmowy.- Wiesz Izuku-kun, bardzo ci ufam i w ogóle, więc jeśli chciałbyś się zbliżyć bardziej to... Nie będę miała nic przeciwko- powiedziałaś na jednym wdechu, nie chcąc wiedzieć jak czerwona jest Twoja twarz.
-Myślałem o tym od jakiegoś czasu- zaczął równie zdenerwowany, co wnioskowałaś po drżeniu jego głosu.-Ale nigdy nie było chwili, żeby o tym porozmawiać, ani... Żeby cokolwiek zrobić, dlatego... Teraz jest taka chwila więc pomyślałem, że...
-Rozumiem- popatrzyłaś się na niego i przysunęłaś bliżej. Zielonowłosy zrobił to samo, a chwilę później Wasze wargi zetknęły się w niewinnym pocałunku. Usta drżały Ci niemiłosiernie, jednak zmusiłaś się do pogłębienia pocałunku. Nie było tak niezręcznie, jak spodziewałaś się, że będzie. Co prawda, wciąż byłaś zawstydzona, ale ufałaś Deku na tyle, aby zapoznać go z innymi słabymi punktami w swoim ciele.
Objął Cię w pasie, zaś Ty chwyciłaś go za górę od bluzy. Ciepło bijące od klatki piersiowej chłopaka skutecznie zaburzało Ci proces swobodnego myślenia.
Po dłuższej chwili, Midorya zszedł dłońmi na Twoją talię, delikatnie sunąc palcami po biodrach i nieco niższych partiach ciała. Wrodzona delikatność zielonowłosego działała na Ciebie jednocześnie odprężająco i podniecająco. Nie mogłaś doczekać się, aż Izuku zrzuci koszulkę i co nieco niżej... Ale nie byłaś jedyna. On też chciałby zdjąć z Ciebie nadmiar ubrań, zapamiętać każdy szczegół Twego ciała i również każdego dotknąć. Wyczytał jednak, że gra wstępna jest równie ważna jak stosunek, więc starał się tego trzymać.
Wsunął Ci dłonie pod koszulkę. Podniosłaś ręce, a materiał wylądował na krześle. Wpierw chciałaś zasłonić się rękoma, ale Deku szybko chwycił Cię za nadgarstki i przyciągnął za nie bliżej siebie. Przytulił Cię krótko, a następnie pocałował w szyję. Było to uczucie całkiem przyjemne. Nie pozwoliłaś mu zajść jednak dalej, ponieważ odchyliłaś się nieco i zaczęłaś ściągać z niego koszulkę, z All Mightem oczywiście. Teraz mogłaś przyjrzeć się jego posturze. Mięśnie miał wyraźnie zarysowane, lecz nie obyło się prócz paru kilku blizn, które wyraźne odznaczały się na jego bladej skórze. Dotknęłaś jednej z nich, a chłopak zachichotał. Spojrzałaś się na niego z niemym pytaniem.
-Mam łaskotki- mruknął z uśmiechem, a Ty... Zaczęłaś go łaskotać. Skończyło się na tym, że siedziałaś na nim okrakiem, a Izuku ciężko oddychał. W końcu chwycił Cię za ręce i przytrzymał, Był zarumieniony bardziej niż wcześniej zaś jedno oko miał przymknięte. Poruszyłaś się lekko i wyczułaś, że Twoja pośladki nieświadomie pobudzają coś, co zdecydowanie wymagało dużego zainteresowania. Pocałowałaś go ponownie, Midorya podniósł się i chwycił za zapięcie Twojego stanika. Pozwoliłaś chwilę mu się z nim pomęczyć, ale kiedy w końcu sobie z nim poradził, wyczułaś dumę w tym jego niewinnym uśmiechu. Zdjął go i odrzucił, uwalniając z materiałowych więzi Twoje jędrne piersi. Dotknął jednej z nich, a Ty spojrzałaś się gdzieś w bok. Dotyk jego palców na Twym prawym sutku był naprawdę przyjemny. Jęknęłaś nieświadomie, kiedy delikatnie przygryzł go zębami. Ból zmieszał się z rozkoszą.
YOU ARE READING
Boku no Hero Academia - Scenariusze [PL]
LosoweChciałabyś przeżyć swoją przygodę z jednym z chłopaków przyjemnego anime ,,Boku no Hero Academia"? Teraz masz takową okazję. Postacie: ~Midorya Izuku ~Katsuki Bakugou ~Shoto Todoroki ~Tokoyami Fumikage ~Kirishima Eijiro ...