Kiedy Myśli O Tobie Coś Zboczonego

20.5K 684 666
                                    

Midorya Izuku

Izuku zaczerwienił się nieznacznie, kiedy Mineta zaczął wpatrywać się w dziurę, pomiędzy szatniami. Kiedy wypowiedział "jędrne, zawsze skryte za koszulą, piersi (Imię)", Midorya zupełnie niechcący wyobraził sobie, jak wyglądają. Nie miał pojęcia, jak wyrzucić ten widok z głowy, więc kiedy wyszedł z szatni w tym samym momencie co ty, widok ten powrócił.

-Izuku-kun! - krzyknęłaś i podbiegłaś do niego.- Poszedłbyś ze mną do Aizawy? Muszę się go czegoś zapytać i przydałoby mi się wsparcie.

-(I-imię)-San...- wybełkotał i zasłonił sobie oczy ręką, jednak uchylając dwa palce.

-Hmm? Co się stało?- spytałaś zdziwiona. O cóż mogło mu chodzić? Chyba nie wyglądałaś aż tak źle?

-M-masz n-nie zapiętą koszulę d-do końca- obrócił się do Ciebie tyłem. Faktycznie, odpiął Ci się jeden guzik w okolicach piersi. Szybko go zapięłaś i zachichotałaś nerwowo.

-He he, czemu żadna dziewczyna mi nie powiedziała?- mruknęłaś, a następnie podeszłaś do zielonowłosego. Położyłaś mu rękę na ramieniu, aby obrócić go przodem do siebie, jednak gdy tylko go dotknęłaś, poleciał bezwładnie do tyłu. Szybko go złapałaś i osunęłaś z nim na ziemię.- Izuku-kun...? Czemu zemdlałeś? Deku! Czemu masz taką czerwoną twarz?! Nie umieraj!

Bakugou Katsuki

Festiwal U.A. Zawody. Myślałaś, że będzie to czas, który szybko przeleci, bez zbędnych poniżeń. Tak było, do czasu, w którym Kaminari i Mineta przyszli by poinformować dziewczyny, że mają przebrać się za cheerleaderki i kibicować pozostałym. Takim sposobem stałaś wśród innych, sfrustrowana trzymając kolorowe pompony i starając się zasłonić jak największą część swojego ciała kusym strojem. 

Katsuki nie wiedział o ich planie i, prawdę mówiąc, prawie go to nie obchodziło. Prawie, ponieważ stałaś naprzeciwko niego w stroju. który ledwo zakrywał Ci piersi i pośladki. Policzki mu poczerwieniały i nie miał siły by odwrócić od Ciebie spojrzenie. 

Widząc, że dwójka chłopców ślini się na Twój widok i nie ma zamiaru przestać, oddaliłaś się od nich i podeszłaś do Bakugou wiedząc, że nie podejdą za blisko. Przybliżyłaś się i zachichotałaś nerwowo.

-Nie mam pojęcia, jak dałam się w to wciągnąć- miał zamiar odpowiedzieć jakimś półsłówkiem, jednak zauważył Minetę, próbującego po cichu chwycić Cię za spódniczkę. Chwycił Cię za ramię, przyciągnął do siebie, protekcyjnie zasłonił ramieniem i uśmiechnął w swój brutalny sposób. Chłopak z kulkami na głowie szybko się oddalił. 

Kacchan dopiero po chwili ogarnął, że trzymasz się jego barku, a Twoje piersi są na wysokości jego ramienia. Jeszcze nigdy nie widziałaś, aby Mineta uciekał tak szybko. 

Todoroki Shoto

Klasowa wycieczka do kina. Po skończonym seansie zostało wam półtorej godziny czekania, aż kierowca autobusu naprawi pojazd, ewentualnie przyśle inny i takim sposobem wylądowałaś na zakupach z Miną, Hagakure i Uraraką. Todoroki również chciał spędzić z Tobą trochę czasu sam na sam, więc mężnie czekał, aż skończą Cię męczyć i coś wybierzesz. Mina stawiała na coś obcisłego, Uraraka luźnego, a Hagakure słodkiego. Nie mogły się zdecydować, dlatego czekałaś, jednak kiedy miałaś wychodzić, natrafiły na coś, co pasowało wszystkim, może oprócz Ciebie. Nie miałaś innego wyboru, jak założyć sukienkę. 

Była koloru ciemno różowego ze srebrnymi wstawkami. Góra uwydatniała piersi i była nieco obcisła, na dłuższych ramiączkach, a dół został rozkloszowany i sięgający trochę nad kolana. Dziewczynom oczywiście się podobało ale chciałaś zapytać się jeszcze jednej osoby. 

Boku no Hero Academia - Scenariusze [PL]Where stories live. Discover now