Vešla jsem do místnosti s psacím stolem a lampou. Strážný mě posadil na židli. Pak jsme jen čekali...
Měl mne vyslechnout nějakej Jim Gordon. Prý je to detektiv. Nic takového mě nezajímalo, tak jsem si začala povídat s tím poldou co stál poblíž.
,,Kolik je hodin?" zeptala jsem se ho.
,,13:30." odpověděl otráveně.
,,Proč jsi tak otrávený?"
,,Měl jsem dneska naplánovaný spousty věcí ale zkazila mi to jedna hloupá patnáctiletá holka, která zabila svý rodiče!" zavrčel.
,,Chudák holka." ušklíbla jsem se
,,Ty jsi fakt šáhlá co?"
,,Já? To on." ukázala jsem prstem někam do prázdna. Zasmála jsem se.
,,Jsi celkem kus. I když jsi blázen, celkem se mi líbíš." usmál se na mě.
,,Víš, že bys mohl dělat tělocvikáře?"
,,Jakto? Viděla jsi mě snad na policejním výcviku?" mrkl na mě.
,,To ne, ale říká se, že je to nejlepší práce pro pedofily." mrkla jsem na něj zpátky.
Už šahal po obušku, když tu nejadnou se otevřely dveře. Vešel nějaký chlap v nažehlené košili a sakem. Posadil se ke stolu.
,,Takže, slečna Monica Johnsová. Je to tak?"
,,M-hmm." zamručela jsem.
,,Zabila své rodiče..."
,,Zlodiče." opravila jsem ho a usmála se.
,, ...a bratra..."
,,Kreténa..."
,,BUĎ budeš odpovídat normálně, NEBO budeš potichu!" Asi se naštval, protože celý zrudnul.
,,Budu radši zticha." hlesla jsem jen tak naoko smutně. Skočil mi na to.
,,Promiň, nechtěl jsem být hrubý..."
,,Nevadí." hrála jsem to dál.
,,Proč si je zabila?"
,,Má matka byla hrozná. Vždy se opila a bila mě. Nedalo se to vydržet. Otec mne ignoroval. Dokonce myslím, že mám někde ve světě pár nových sourozenců, které má s jinými ženami...A bratr? Ten mi dělal z života peklo."
,,Taková otázka... Proč jsi neutekla?"
,,Jak jako neutekla?"
,,No, nemusela jsi to řešit vraždou. Mohla jsi utéct z domova."
,,To nejde."
,,A proč by to nešlo?"
,,Oni to tak nechtěli."
,,Kdo?" zeptal se detektiv zvědavě.
,,Ty hlasy..."
Detektiv se zasekl. Asi ho to překvapilo.
,,Ach tak." řekl s falešným úsměvem. Vstal od stolu a pošeptal strážníkovi: ,,Zavolejte doktorku Vesterovou. Ať se připraví, má tady pacienta..."
ČTEŠ
Not Your Baby Girl
Fanfiction,,Nějak si moc vyskakuješ holčičko!" řekl on. Jen jsem se usmála: ,,Nejsem tvoje holčička."