Dostaň mě odsud

298 14 3
                                    

Dny v Arkhamu plynuly pomalu. Hoodně pomalu. Jerome se se mnou pořád snažil navázat kontakt. Sice jsem trošku od našeho posledního setkání pookřála, ale i tak mě trochu štval.

Už mě to tu ale přestává bavit. Chtěla bych utéct, jenže jak? Jediná volba je zeptat se Jeroma. Ale to se mám před něj připlazit s prosíkem?

Seděla jsem zamyšleně v mé cele a přemítala o budoucnu. Skejsnu tady na dlouho. Ještě k tomu budu mít zítra narozeniny. Bude mi šestnáct. Páni, toto uběhlo...

,,Johnsnová, do spolky!" Křiknul strážník. Otevřel mi a doprovodil mě před spolku.

Spousta vězňů se dnes vydala do spolky. Hledala jsem Jeroma, ale nikde jsem ho neviděla. Čím to?

Tak jsem si četla nějaký časopis co jsem našla na stole. Moc zajímavý nebyl. Tak jsem z něj jen trhala stránky a dělala z nich vlaštovky.

Uběhla tak hodina a já už ho celej roztrhala. Házela jsem je na nějakýho chlapa který ani neměl ponětí o světě. Terčem bylo jeho oko. A přísahám že už bych se mu tam trefila, kdyby se neozval alarm...

Všichni začali řvát a smát se a já jen omámeně poslouchala. A pak jsem uslyšela:

,,Valeska utekl! Je pryč!"

To. Snad. Není. Pravda.

"Všichni zpátky do cel! Až se uklidníte, tak se můžete vrátit!" Křičel jeden strážník.

***

Takže on je pryč. Utekl. A já...

Tebe tu nechal. Ty hloupá...

Zklapni. Nemám na tebe náladu.

Dostal tě sem a pak sám utekl. Zhniješ tady. A to sis myslela že by tě odtud mohl dostat. No není to k popukání?

Víš co? Nebo spíš víte co? Radši buďte zticha. Jdu spát.

Byla už noc. Jo, štvalo mě, že utekl a já tu zůstala. Ale co s tím mám teď dělat?

Pochvíli už jsem přestala vnímat a usla jsem...

***

,,Mon? Mon! Zbuď se!"

Promnula jsem si oči a spatřila Jeroma v policejní uniformě a igelitkou v ruce.

,,Máš dnes narozky, co?" Řekl.

,,J-jak to víš?" Vykoktala jsem.

,,To nech na jindy, máš nějaké narozeninové přání?"

Nemusel se ptát dvakrát.

,,Dostaň mě odsud..."

Po veeeelmi dlouhé době jsem zase zpět s trochu kratší kapitolkou. Moc moc diky za 1k přečtení. Moc si toho vážím. Slibuji že zase budu aktivní. Dlouho jsem totiž vymýšlela nějakou zápletku. A už ji skoro mám. Ale na tu si ještě počkáte... 🙂

Not Your Baby GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat