,,Jerome, já...nevím jestli..."
,,Ššš, tiše." zašeptal mi do rtů, ,,Nekaž tuhle pěknou chvilku."
Políbil mě. V hlavě mi blikala výstražná světélka. Proč mě tak přitahuje? Vždyť ho skoro vůbec neznám... Je to vrah a psychopat. Navíc je to taky idiot a to pořádný.
Jenže...
Odtáhl se. Poprvé jsem v jeho očích uviděla záblesk strachu. Bojí se snad svých citů ke mně?
,,Jen si se mnou hraješ. Ostatně jako vždycky." hlesla jsem a sundala jeho ruku z mého pasu.
,,Proč myslíš?" řekl on.
,,Jsi manipulativní psychopat." řekla jsem a lehce se usmála.
,,Hej! Co se tam nahoře děje?" zavolal Greenwood. Lehce jsem Jeroma odstrčila a šla jsem dolů. On odešel do nějakého dalšího pokoje.
,,Nic, všechno je v pořádku." řekla jsem, když jsem scházela ze schodů.
V kuchyni jsem našla nějaké sušenky a tak jsem si s nima sedla na pohovku.
,,Víš, co mě překvapuje? Že tě Jerome ještě nezabil." ozvalo se za mnou. Byl to Robert.
,,No, moc nechybělo..." řekla jsem ,,Spíš jsem malém zabila já jeho." zasmála jsem se.
,,Ne, vážně. Žádná holka s ním nevydržela tak dlouho." řekl tentokrát Aaron a sedl si vedle mě. Úsměv mi zamrzl na rtech.
Prosím?
,,Já ale nejsem jeho holka. Aby bylo jasno."
,,To nikdo netvrdí, ale vždycky si domů přivedl nějakou mladou holku, mučil ji a nakonec ji zabil. Vyžíval se v tom. Myslel jsem že jsi jeho další-"
,,Hračka? Tohle jsi chtěl říct?"
,,No...Jo." hlesl Aaron.
Prudce jsem se zvedla z pohovky a zamířila si to po schodech zpátky do pokoje.
Aaron za mnou volal:
,,Ale možná že to s tebou myslí jinak! Možná že-"
Zabouchla jsem dveře. Lehla jsem si na postel a tupě hleděla do stropu, dokud mě asi po patnácti minutách neprobralo ze zamyšlení zaklepání...
Dnes velmi krátká kapitolka. Omlouvám se za tu strašnou neaktivitu, jsem fakt hrozná :'). Připravuju se teď na přijímačky takže jsem si ani v karanténě nenašla na Wattpad čas. Každopádně v pondělí jdu do školy a zároveň se budu snažit být více aktivní. Doufám, že se všichni máte fajn! ◕ω◕
ČTEŠ
Not Your Baby Girl
Fiksi Penggemar,,Nějak si moc vyskakuješ holčičko!" řekl on. Jen jsem se usmála: ,,Nejsem tvoje holčička."