9. fejezet

121 14 4
                                    

Fanni

Az osztályterem ajtaja kinyílt, Olga tanárnő féloldalas mosollyal nézett rám, majd az üres folyosóra.

– Az újonc merre van?

– Nem tudom, csak úgy elsétált – feleltem csalódottan.

– Csak úgy elsétált – ismételt fintorogva. – Ennek lesznek következményei. – Nem tetszett ez a mondata, de nem tudtam volna javítani Herold helyzetén, ezért bementem a terembe, ahol helyet foglaltam a székemen, és a fejemet a padra hajtottam.

Amikor Herold először lépett be a terembe, nem hittem a szememnek. Kék szeme csak úgy csillogott, és a haja... – csukott szemmel vigyorogtam. – Egy fekete farmernadrágot viselt, sötétszürke pólóval. Egyszerű, de mégis menő volt. Nem nézett végig az osztályon, csak levetette magát az előttem lévő székre. A szívem hevesebben kezdett el verni, és elsőre nem értettem, miért. Bátorkodtam megérinteni, ugyan nem tudtam előre, mit fogok neki mondani. „Szia, Fanni vagyok. Cuki vagy!" Lehet egy pasira ilyet mondani, hogy cuki? A végén semmit sem mondtam.

***

– Fanni, milyen volt a napod? – kérdezte édesanyám, amint hazaérkezve leültem a nappaliban. Mosolygott.

– Ó, anyu, ha te azt tudnád! – lelkendeztem, a gyomromban lévő pillangók megállás nélkül repkedtek, mióta megláttam őt.

– Nocsak! – csettintett. – Mesélj! – érintette meg a vállamat. Mélyen a szemembe nézett, érezhette, hogy valami történt velem, hisz ismert.

– Szerelmes lettem! – sóhajtottam boldogsággal a szívemben. A kezem a mellkasomra téve éreztem, hogy mennyire hevesen ver a szívem.

– Szerelmes? – húzta el a száját. – Kibe?

– Ma jött egy új srác az osztályunkba – kezdtem izgatottam. – Amint belépett a terembe és megláttam, azonnal beleszerettem!

Hiába volt nagy az örömöm, anyám olyat rávágott a hátamra, hogy rögtön meghúztam magam. Kikerekedett szemmel néztem rá, de csak dühöt láttam. Megrémültem. Herold az első szerelmem – mert ez szerelem, érzem –, erre azt gondolhatja, hazudok.

– Ezt miért kaptam? – motyogtam, miközben a könnyeim próbáltam visszatartani.

– Te csak ne legyél szerelmes! A szerelemtől gyenge lesz az ember. Rózsaszín köd meg miegyéb – hadonászott a kezével. – A tanulásra koncentrálj! Sipirc a szobádba! – parancsolt rám. Megszeppenve fordultam meg, és hagytam ott.

Becsaptam magam után a szobám ajtaját, és az ágyamra vetődtem. Arcom a párnámba temettem, mert muszáj volt visszafognom a zokogásom. Anyu nem hallgatta meg! Heroldon kívül egyszer volt egy srác, akiért rajongtam, de az nem szerelem volt. Szülőm akkor is így reagált, és nem lett jó vége, mikor nem hagytam abba a fiú követését, csodálását. Sajnos nem volt kölcsönös a rajongás, így szomorúan néztem, amint más lányokkal sétálgatott kézen fogva. Szinte minden nap más barátnője volt.

Viszont... én sosem kerültem sorra...

Sziasztok! Nos, ebben a fejezetben kicsit többet tudhattatok meg Fanniról. Mit gondoltok róla? 😀 Vajon Heroldnak igaza lesz abban, hogy Fanni lehet egy olyan csaj, aki rá fog ragadni? 😂

HeroldWhere stories live. Discover now