8. fejezet

131 17 9
                                    

Herold

Az előbb feltett kérdésem után Ms. Olga felállított, aztán kiküldött a csajjal együtt. Hülye volt a feje... Lehet menstruált. A szöszke nem is csinált semmit.

A falnak támaszkodtam, míg a csaj előttem állt és bámult. Éppen megszólaltam volna, amikor szóra nyitotta a száját.

– Az én nevem Fanni – nyújtotta felém mosolyogva a kezét. Nem terveztem ismerkedni, de az csak egy kézfogás volt, így túlestem rajta.

– Én Herold vagyok, de ezt már tudod – rántottam meg a vállamat. A kihalt folyosón nézelődtem. Elkezdett zavarni a kínos csend. – Szöszke! – szóltam rá, amitől felriadt.

– Igen?

– Miért bökdöstél? Miért nem mondtál utána semmit? Ennyire ijesztő vagyok? – vontam fel a szemöldököm. Csóri egy ideig meg se mert szólalni.

– Azt hiszem, szerelmes vagyok – mondta csillogó szemmel, mindkét kezével az arcát fogva. Kipirult, mint egy alma.

– És? – kérdeztem a számat húzva. – Velem akartad ezt megosztani?

– Persze, mert beléd lettem szerelmes. Ez ilyen első látásra – pislogott nagyokat. Eltátottam a szám, aztán felnevetve túrtam bele a hajamba.

– Az nem lehetséges! – csóváltam a fejemet. – Felejtsd el! – szegeztem rá a mutatóujjam. Megszeppenve állt.

– Én hiszek benne, hogy létezik szerelem első látásra! – vigyorgott idétlenül. Na jó, aranyos volt.

– Nem érdekel, hogy miben hiszel, vagy miben nem. Ne legyél szerelmes belém! Ennyi! – hadartam mérgesen. Felbosszantott, ezért fogtam magam, és kimentem az udvarra. Nem érdekelnek az érzései. Azt se tudom, kicsoda, sőt, ő se ismer engem erre, szerelmet vall. Nem így képzeltem el az első napom a suliban. Persze azt se gondolhattam, hogy végig ülöm minden galiba nélkül. Kiküldtek, ez is valami. A nagyobb büntetés, hogy a csaj talán tényleg szerelmes belém. Nem lepődnék meg. Volt már erre példa, de remélem, nagyon remélem, hogy a szöszke nem fog mániákusan a nyakamra járni, hogy a barátnőm lehessen. Nekem nem kell senki, akik voltak, azokat is csak egyvalamire használtam.

Sziasztok! :) Nem tudom, nektek milyen terveitek voltak Fannival, de nekem ilyesmi. ^^ Vajon mi sülhet ki ebből? Fanni szerelme kölcsönös lesz idővel? És akkor Helgának milyen szerepe lesz?  

HeroldWhere stories live. Discover now