The Lost Angel 3

940 34 1
                                    

Jag satte mig ner på en parkbänk en bit utanför Ogges hus, jag studerade hans gård och kollade om man såg honom i nått fönster. Det gjorde man inte, hela huset va släckt. Jag drog upp mobilen och kollade klockan, 02.34, kanske borde gå tillbaka. När jag reste mig upp ser jag i ögonvrån hur en lampa tänds i Ogges rum, man såg hur han ställde sig upp och gick ut ur rummet. Plötsligt öppnades ytterdörren och Ogge kliver ut i snön. Han kollar runt nyvaket och ser åt mitt håll. Med trötta steg går han mot mig.

"Vad gör du uppe såhär sent?" Frågar han när han kramar om mig.

"Jag ville träffa dig."

"Vill du komma in?" Jag nickade. Jag messade Nathalie så att hon inte skulle bli orolig.

Inne i Ogges rum la vi oss i sängen, tätt intill varandra.

"Det är rätt så kallt härinne också!" Påpekade Ogge och kysste min panna. Jag nickade och försökte komma ännu närmare hans kropp. Han log.

"Är du trött?" Frågade jag och mötte Ogges blick.

"Kanske lite." Han kysste min panna igen och jag kysste honom snabbt på bröstkorgen. Han la sig på rygg och jag la huvudet på hans mage. Minuter tickade iväg och ingen av oss sa ett ord, tillslut somnade jag.

På morgonen vaknade jag av blöta kyssar på min mun. Ogge. Jag skrattade och la handen på hans käke för att kyssa honom tillbaka.

''Är du min nu?" Frågade Ogge. Vi satte oss upp, och Ogge höll om min midja.

"Jag antar det!" Svarade jag och kysste honom igen. Vi satt kvar i rummet i säkert 2 h till, vi bara myste och kysste varandra.

"Älskar dig, Melinda!" Viskade Ogge och kysste mitt öra.

"Älskar dig också."

Samma dag skulle vi till Studion, jag fick följa med. Jag träffade massa fans, som blev upprörda när dom såg mig och Ogge tillsammans, men Ogge ignorerade deras frågor och drog med mig in. Omar, Felix, Oscar och Daff välkomnade oss.

"Hej! Du måste va Melinda. Trevligt att träffas!" Sa Daff. Omar hälsade och kysste min hand och Felix kramade mig, Oscar sa bara hej. Avis kanske..

Killarna tränade hela dagen fram till 17.30, då åkte jag och Ogge till mig.

The Lost AngelWhere stories live. Discover now