Sekunderna tickade, minuter passerade. I timmar satt jag och Ogge inne på hans rum och bara pratade, kysstes och aa. Bara var.
"Det där är min mobil." Utbrast jag och greppade tag i mobilen Ogge höll i handen. Hans busiga leende fick mig art tappa andan.
"Du, jag har nått du kanske vill se." Sa han lågt, men en busig röst. Han släppte mig och mobilen och ställde sig upp framför sängkanten. Hans blick sökte sig igenom det mörka rummet tills han hittade lampknappen och tände taklampan. Han ställde sig tillbaka vid sängkanten och började skaka på tröjan.
Sakta drog han av den. Mer och mer av hans O T R O L I G T vältränade mage såg jag. Tillslut låg tröjan på golvet. Jag tror jag dreglar!
Han skrattade.
Hastigt drog han mig ner så att jag låg på rygg i sängen. Han klättrade över mig och började kyssa mina läppar. Jag besvarade såklart kyssarna.
Dom blev allt intensivare och jag kände hur Ogges mage pressades mot min när han slet upp min tröja. Precis, han slet upp den. Rev den mitt i tur.
Innan jag hann andas flög byxorna av. Jag klagade inte, killen har gjort detta förut. Eller så har han en manual.
Mitt hjärta bankade hårt i bröstet. Jag kunde nästan höra Ogges hjärta också.*Pling* Mobilen började pipa.
Både jag och Ogge suckade.
Jag mötte hans blick och drog mig upp. Jag lutade ryggen mot Ogges bröstkorg och han svepte in mig i hans armar. Ogge drog täcket runt oss och lutade sig mot väggen med mig i famnen. Han lämnade små pussar på min hals och bakom mitt öra.
"Jag älskar dig." Viskade han. Jag fnissade till och la mina händer på hans smalben. Jag rörde handen över ärren och önskade att jag bara kunde trolla bort dom.
"Du är inte värd dem.." Sa jag lågt och lät handen vila. Ogge suckade.
"Förlåt.."
"Mm.." Mina ögonlock blev tyngre och jag kände hur jag somnade.
"Du är min ängel!" Var det sista jag hörde. Älskade Ogge!
_____________Förlåt för usel uppd.
YOU ARE READING
The Lost Angel
Fanfiction|| Färdigskriven || Lidingö. Det enda stället jag kände mig älskad. Han hjälpte mig. Från början visste ingen vem jag var, nu vet halva Sverige det, kanske för att jag dejtar en av killarna i det kända pojkbandet The Fooo. Hej! Jag heter Melinda, en...