[27.07.18// 21:41]
-
Gök gürültüsü küçüklüğümden beri kabusum olmuştu.
Bir kez daha gökyüzünü ortadan ikiye ayıracak gibi olan o korkutucu sesi duyduğumda yerimde sıçrayarak yorganımı ağzıma kadar çektim. Gözlerim dolmuştu ama yapacak bir şeyim yoktu. Bu saatten sonra annemlere söylesem kızacaklarından emindim, çünkü bundan korkmak için fazla büyük olduğumu söyleyeceklerini bilecek kadar tanıyordum onları.
Ama ani bir hızla odayı aydınlatan beyaz ışığa da dayanamıyordum.
Titreşime aldığım telefonumun ışığı yandığında titreyen ellerimi yorganın altından çıkarıp aldım. WhatsApp'tan gelen bir sohbetten iki yeni mesaj bildirimini görünce, sonunda kafamı dağıtacak bir şeyler bulmanın sevincini yaşıyordum.
Üzerinde telefon ahizesi olan uygulamaya dokundum. Mesaj atanın ne bir fotoğrafı, ne bir durumu vardı.
X: gece lambasını aç
X: ve kulaklıklarını tak
G: Sen kimsin?
X: dediklerimi yapsan şu an korkuyla titremezsin
G: Korkuyla titrediğimi sana düşündüren ne?
X: gök gürültüsü
Tam o sırada o korkunç sesi yeniden işittiğimde telefon elimden düşmek üzereydi.
X: sakinleş sana bir şey olmayacak
X: buna müsade etmem
G: Dediklerini yaptım
X: şimdi en sevdiğin şarkıyı aç ve pencereye yaklaş
G: Benim en sevdiğim şarkı yok
X: içlerinden birini sürekli dinliyorsun Gaye
X: hadi dediğimi yap
Adımı ve fobimi biliyordu, aynı zamanda da sürekli dinlediğim bir şarkı olduğunu da.
X: hayır ben Nilay değilim
Ve ben daha yazmadan ne okuyacağını da tahmin edebiliyordu. Hayranlık ve biraz korkuyla kaşlarımı kaldırdım.
X: kim olduğumu sonra düşünürsün artık yap şu dediklerimi
G: Tamam ya ne uzattın
Kulaklıklarımı taktıktan sonra tereddütle yataktan çıktım. Beyaz ışığı gördüğüm anda kendimi yatağa fırlatmamak için mümkün olduğu kadar bir hızla pencerenin dibinde bittim. Gözlerimi, mesaj gelene kadar sıkı sıkı kapatmıştım.
X: cesaretini seviyorum
X: şarkıyı açtın mı?
Titreyen parmaklarımı ekranda gezdirdim.
G: Hayır unuttum
G: Bekle
Şu sıralar sürekli XXXTENTACION - changes dinliyordum. Benim için fazla anlamlıydı ve adamın sesine hayran olmamak mümkün değildi.
G: Açtım
X: şimdi başını kaldır güzelim
X: ve şu seni sürekli ağlatan doğa harikasına bir kez de böyle bak
X: o rahatsız edici sesi olmadan mor beyaz ve mavi ışığı incele
G: peki
Şarkıyı son ses açtıktan sonra yağmur damlalarının sesi yok oldu, sadece ölen adamın güzel sesi çınlıyordu kulaklarımda. Başımı emin olamasam da kaldırdım ve yağmuru izledim. Birden şimşek çaktığında çok ani olduğu için irkilmiştim ama yatağıma ya da dolabıma kaçışmadım.
Birden nasıl belirip yok olduğunu izledim.
Sessiz olduğu zaman o kadar da korkutucu gelmiyordu göze.
G: Her kimsen
G: Çok teşekkür ederim
X: artık ağlamayacağını düşünmek çok güzel
X: rica ederim :)
G: Kim olduğunu söylemeyecek misin
G: Yemek ısmarlarım?
X: sosisli sevmem ;)
G: Yemeğin bu olduğunu nasıl tahmin edebilirsin
G: Büyücü müsün yoksa :o
X: hayır büyülüyüm
X: iyi geceler Gaye
G: İyi geceler kim olduğunu bilmediğim kişi
X: ;)
Çevrımdışı olduktan sonra ben de çıktım ve şarkıyı değiştirdim. Sürekli, farklı şarkılarla gökyüzünü izledim ve bu sefer hiç sıçramadım.
Yağmur sabah 4 civarlarında durduğunda rahatlayarak iç çektim. Perdeleri kapatırken gözüme siyahlara bürünmüş, evimizin karşısındaki büyük çınar ağacına yaslanmış birisi takıldı. Gözlerim kocaman açıldı, sanırım deli falandı. Sırılsıklamdı, ne kadardır oradaydı?
Göz göze geldiğimizde kalbim korkuyla hızlandı. O da kalbim gibi hızlanarak görüş açımdan çıktı.
Yatağıma giderken telefonum bir kez daha titredi.
X: gözlerin şişmiş ve makyajsızken bile çok güzelsin sen Gaye
°•°•°•°•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kar tanesi | texting
Short StoryG: O kadar parayı bana bir elbise almak için harcamana gerek yoktu X: hayır gerek vardı X: aslında sadece X: mutlu olduğunu görmeye ihtiyacım vardı