6

16.1K 907 129
                                    

"Bu seni kaçıncı uyarışım Soner?" diye bağırdı müdür. Başını kaldırmadan öylece bekleyen erkek topluluğunda gözlerimi gezdirdim. Benden hoşlandığı yüzünden iki taraftan da dayak yiyen çocukla direkt göz göze geldik. Alnındaki şişliğe buz tutuyordu. Dudağındaki yaraya rağmen gülümsediğinde başımı çevirdim.

Anonim fena vurmuştu.

"Daha fazla böyle olaylara tahammül edemiyorum, meslek lisesine çevirdiniz koskoca koleji!"

Ondan başka kimsenin konuşmaya cesareti yoktu. "Saçma sapan meseleleriniz yüzünden saygınlığımız falan kalmadı! Sizin yüzünüzden her seferinde şikayet gelmesinden bıktım!"

Kendimi esnerken buldum. Hep aynı muhabbet. Daha fazlası sarmıyordu. Sonuç hep aynı olduktan sonra dinlemenin pek bir mantığı yoktu açıkçası.

"Bu okuldan ikinizden birinin gitmesi lazım," dediğinde ilgimi çekmişti.

Bana bakıyordu. "Gaye biliyorum sen masumsun ama beni de anla, bu akılsızları baş edemiyorum!"

"Evet ben masumum yani bu meselede benim hiçbir şekilde suçum yok. Hatta olaylar olurken ben kütüphanedeydim, beni arkadaşım bilgilendirdi."

Başını salladı bezgince. "Kamera kayıtlarını inceledik zaten."

"Artık gidebilir miyim? Yeterince rezil bir durum." diye mırıldandım. Soner başını kaldırmadan bana kötü bir bakış attı. Salak, diye dudaklarımı kıpırdattım.

Müdür beni onaylayınca bir saniye bile beklemedim ve kendimi o boğucu yerden kurtardım. Soner'in diğer şubeye kaydının alınacağıyla ilgili bir şeyler söyleyen müdürü çok net duymuştum ve sırıtıyordum. Artık her günü bana zehir eden biri olmayacaktı. Normalden biraz daha mutlu olarak telefonumu çıkardım.

G: SÖNDÜÜÜÜRRÜÜÜN KAAAAALLBİMİİİİİ

G: GİDİYORRRR GÖNNNLÜÜÜMÜÜÜN EFENNNDİSİİİİİİ

Nilay: ALLLLLLLAAAAAAAH

Nilay: DESENE ARTIK SONERDİ

G: İğrençSİNWİÖFŞRÖFŞEÖZŞWÖS

G: Ama mutluyum bu yüzden seni engellemeyeceğim çilekli milkshake'im

Nilay: Ya aşkm dmsn şyle şylr.ss

G: Tamam daha fazla iğrençleşme hevesimi kırıyorsun

G: AKŞAM BİZDESİN BUNU KUTLAYACAĞIZ

Nilay: PASSSTALAR BENDEN

G: Kralsın lan

G: Sosislimi alıp geliyorum yanına bekle beni orda

Nilay: Tamam aşkım acele et

-
G: Hey

G: Soner'i diğer şubeye alıyorlar

X: evet söndürün kalbimi gidiyor gönlümün efendisi falan

G: Ne

X: caps lockta kullanıyordun klavyeyi kutlayışını gördüm

G: Haaaaa

G: NE SEN BENIÖ YAMIMDSN MI GEÇTİÖ OHAAAA

G: Kimsin oğlum ya

X: anonimim

G: aptal anonim

X: aşık anonim

G: Aynı şeyler olduğunu söylemiştim :d

X: Aptal aşık anonim

X: Gaye'nin aptal aşık anonimi

X: işte şimdi aynı değil

°•°•°•°

kar tanesi | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin