Odaya döndüğümüzde banyoya girdim. Yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra da saçlarımı örmeye başlamıştım ki Nilay'ın heyecanlı sesi kulaklarıma doldu.
"Gaye çabuk buraya gel, anonim arıyor! Çabuk!"
Banyodan çıkıp koştum ve elindeki telefonu kaptım telaş yaparak.
"Anonim?" diye fısıldadım nefes nefese.
Bir iç çekiş duydum. "Gaye..."
Ağlıyor muydu o?
Dehşetle Nilay'a döndüğümde telefonu çekip hoparlöre aldı.
"Gaye gerçekten konuşmayacak mısın bir daha benimle?"
"Anonim b-ben..."
"Sus. Sus, sadece beni dinle." Sesi uzaktan ve boğuk geliyordu. Sanırım kim olduğunu anlamam için yapıyordu bunu.
"Evet, zamanında uyuşturucu kullandı ama neden olduğunu hiç sorguladın mı? Hayır, sen de diğerleri gibi hemen onu yargıladın." Böyle konuştukça kendimi suçlu hissediyordum.
"Ve şimdi de onun yediği haltlar yüzünden beni görmezden mi geliyorsun? Benim ne suçum var ki? Ben sana ne yaptım ki?"
Hıçkırık sesini duyar duymaz, "Anonim," diye bağırdım düşünmeden. "Tamam, özür dilerim. Aptallık ettim."
Sessizleşti. Neden sonra burnunu çektiğini duyduk. "O zaman şey... Ben şey mi yapayım? Mesaj atmaya devam edeyim mi yani? Yoksa..."
"At at," dedim direkt, "hiç çekinme. Ne zaman istersen bir mesaj ötendeyim hemen."
"Dayım gibi konuşuyorsun Gaye." Nilay uzaklaşırken fısıldadığında ne yaptığımı fark ederek alnıma şaplak attım.
"Olur, çekinmem."
"Tamam."
"Tamam."
"İyi o zaman."
"İyi iyi."
"Güzel."
"Aynen güzel."
"Peka-"
"Gaye kapatmanı bekliyorum ama ayıp olmayacaksa ben de kapatabilirim," deyip güldüğünde bozularak somurttum.
"Ben de çok meraklıyım ya sanki sana!"
Ve telefonu suratına kapattım.
°•°•°•°•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kar tanesi | texting
NouvellesG: O kadar parayı bana bir elbise almak için harcamana gerek yoktu X: hayır gerek vardı X: aslında sadece X: mutlu olduğunu görmeye ihtiyacım vardı