7

15.6K 837 107
                                    

Nilay'a bir kıyak geçerek ona da sosisli almıştım ve o da basketbol seçmelerine katılacağını bu yüzden fit kalması gerektiğini söyleyerek reddetmişti ama yirmi saniye sonra falan yüzünün yarısı ketçap olmuştu.

"İkizler burcusun galiba," sessizce mırıldandım.

"Hayvansın galiba," diye kızdı. "Öyle iştahlı yedin ki kendime engel olamadım, mutlu musun şimdi?"

Bir yandan da parmaklarındaki ketçapı emiyordu tek tek. Ciddiye alamayarak ağzım açık, kısık gözlerle izliyordum yüzünü.

"Nilay ne mal kızsın ya."

Ellerini yüzüne götürdü ve utanıyormuş gibi yaptı. Onu ittirdim. "Git topunla oyna, Nilay."

O alıştırma yaparken biraz kitap okudum, saçlarımı ördüm, arada tezahürat yaptım fakat canım sıkılmaya başlamıştı. Zilin çalmasına on dakika vardı.

Spor salonunun kapıları açılıp içeri bir grup erkek öğrenci girince Nilay utanarak topu bıraktı. Onun bıraktığı topu izinsiz alarak oynamaya başladılar.

"Neden bir şey söylemiyorsun?"

Omuz silkerek cevap verdi. Herkese kedi, bir bana aslandı işte. Oflayarak sahaya indim ve altı kişiden oluşan erkek grubuna yaklaştım. Beni görünce oynamayı kestiler.

Elimi uzattım. "Topu alabilir miyim?"

"Hayır?" diye mırıldandı topu tutan kişi.

"Arkadaşım pratik yapıyordu onunla. Verir misin?"

"Hayır dedim?"

"Zoru mu oynayalım şimdi burada?" Yumruklarımı sıkarken sesimi biraz yükseltmiştim.

"Yo, sen git ve biz oyunumuzu oynayalım," Göz kırptı. "Bence bu daha iyi bir fikir."

Birden elindeki topa sertçe vurarak düşürmesini sağladım. O şaşkınca birkaç saniye bekleyişinin ardından çoktan topu kaptığımı görüp sinirlendi ama arkadaşlarından biri elini göğsüne koydu.

"Gidelim Egemen, boşver."

Egemen denen muşmula suratlı arkadaşını dinleyerek spor salonundan çıktı. Gitmeden önce bu iş daha bitmedi dercesine alev saçan gözlerini üzerimde gezdirmişti.

Topu sıkıca göğsüne bastırıyordu Nilay. "Şurada geçireceğimiz son iki yılımız ve sen mahvettin, Gaye. Tebrik ederim."

"Oyununu oyna," diyerek geçiştirdim.

"O çocuk uyuşturucu bağımlısıydı geçen seneye kadar. Yeni yeni toparladı, manyak!"

Tükürüğüm boğazıma kaçtı. "APTAL MISIN NEDEN YANLARINA GİTMEDEN ÖNCE SÖYLEMEDİN Kİ?"

"BÖYLE BİR ŞEY YAPACAĞINI NASIL TAHMİN EDEBİLİRDİM Kİ?"

"Of Nilay, of!" Dirseklerimi dizlerime koyduktan sonra başımı ellerimin arasına aldım. "Gerçekten salaksın sen."

"Bunu bir uyuşturucu bağımlısına bulaşmadan önce söyleseydin seni kaale alırdım."

"Eski uyuşturucu bağımlısı," diye düzelttim.

"Evet, eski uyuşturucu bağımlısı."

°•°•°•°•

kar tanesi | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin