Ty
Kolejne wakacje z dala od wszystkiego i wszystkich. Słońce świeci i to mocno ale tymczasowo nie przeszkadza mi to tak bardzo. Oglądam własnie widok z okna samochodu w których się znajduje. Słucham muzyki z słuchawek. Przymykam oczy relaksując się.
Docieramy po kilku minutach, na miejsce wylądowałam u mojej ciotki i właśnie w tej chwili czy aby na pewno podjęłam dobrą decyzję co do tego.
Wchodzę do jej domu z walizką w dłoni. Witam się z ciotką i wchodzę do wyznaczonego przez nią pokoju. Tak oto zaczynam długie cztery tygodnie
Kilka godzin później.
Leżę właśnie na swoim łóżku próbując wymyśleć, co powinnam jeszcze zrobić oprócz oglądania seriali czy jedzenia. Wreszcie słońce pozwoliło wyjść mi na zewnątrz, co zrobiłam. Rozglądam się wokół siebie ostatni raz byłam tutaj pięć lat temu.
- Dużo się tutaj zmieniło odkąd ostatni raz tutaj byłaś.- słyszę głos babci i czuję jej dotyk na swoim ramieniu. Odwracam się w jej stronę.
- Tak to prawda..- mówię cicho.
- Po pierwsze to, że młode małżeństwo się stąd wyprowadziło i teraz mieszka tutaj tuż obok nas inna rodzina. Mają syna w podobnym wieku do twojego, powinnaś po poznać.- kręce głową.
- Nie mam ochoty na poznawanie nowych osób, zwłaszcza nie dzisiaj.
- Może kiedyś go poznasz a teraz chodź do domu, musisz coś zjeść.- nalega.
Nieznajomy
Wyglądam przez swoje okno zauważając nową osobę tutaj. Rzadko kiedy można zobaczyć tutaj kogoś nowego. Przegryzam wargę. Wygląda zbyt grzecznie, zbyt niewinnie, zbyt grzecznie na to miasto oraz zasady panujące tutaj ale ja chętnie to zmienię.
********************************
Tak oto zaczynamy nową historię, chcecie druga część?
CZYTASZ
Shawn Mendes Imaginy
FanfictionTy i Shawn w roli głównej! (Wszystkie błędy będą poprawione na końcu książki!) Start: 08.08.2017r. 50 T Y Ś I Ę C Y WYŚWIETLEŃ: 14.08.2018r. 60 T Y Ś I Ę C Y WYŚWIETLEŃ: 08.10.2018r. 70 T Y Ś I Ę C Y WYŚWIETLEŃ: 07.01.2019r. 80 T Y Ś I Ę C Y WYŚ...