Korhan
Ders bir. Bir kızı tavlamak istiyorsan her şeyden önce seni fark etmesini sağla. Daha fazlası ya da eksiği değil. Sadece seni fark etmesini sağla. Seni bir yerde gördüğünde hiç fark etmeyecekken bundan sonra seni nerede görse hatırlamasını sağla. Öyle büyük bir şeye gerek yok, sadece adını bilsin yeter.
İlk hamlemi yapmıştım. Çok basit ve bir o kadar da önemli bir adım. Onunla tanışmıştım. Beni gördüğü yerde fark etsin, adımı bilsin diye. Bundan sonraki adımları da aynı hassasiyetle atarsam bu işi tereyağından kıl çeker gibi halledebilirdim.
Ders iki. Hakkında bilgi sahibi ol. İlk iş sosyal medya hesaplarını inceledim. Kayda değer bir şey çıkmadı çünkü hesapların hepsi özeldi. Diğer yandan hesaplarını özel tuttuğu bilgisi bile bir önem taşıyordu.
Gösteriş sevmiyor. Özeline önem veriyor. Popüler olma potansiyeline sahip ama dikkat çekmeyi ve ilgi odağı olmayı sevmiyor.
Mesela tanışırken gözlerinin içine baktığımda bundan bir hayli rahatsız olmuştu. Yine de katiyen duruşunu bozmuyor. Burnu Kaf dağında demişti Emir ama bana pek öyle gelmemişti. Havalı insanlar ilgiyi severler, o sevmiyordu.
İyi bir oyuncu. Renk vermiyor.
Bu kadarını öğrenmiştim ama yeterli değildi. Daha fazla bilgiye ihtiyacım vardı. Zayıf noktaları lazımdı bana. Zaafları. Belki korkuları...
Emir ve Kerem'e tembihlemiştim. Her daim duyma mesafesinde olmalarını. Duydukları en ufak bilgi bile işime yarayabilirdi. Sosyal medyada fazla aktif olmayan birini ancak arkadaşlarıyla ilişkisinden tanıyabilirdin.
Tabi arkadaşlık isteği gönderebilirdim ama bu gelecekteki hamlelerimi zora sokabilirdi. Bu işin ters tepmesine izin vermeyecektim. Madem zor kız biz de ona göre oynarız.
Önümdeki kâğıda listelediğim özelliklere baktım tekrardan. Birçoğu Emir ve Kerem'in kulak misafiri olmalarıyla ele geçirilmiş küçük bilgiler.
Yemek yapmayı seviyor
Saatlerce telefon konuşabilir
Çalışkan ve oldukça zeki (inek öğrenci)
Ders aralarında sıklıkla kütüphanede takılıyor
Ormanda yürüyüş yapmayı seviyor
Sabahları genelde koşuyor
Smoothie içmeye bayılıyor (frambuaz)
Müzik dinlerken dünyadan kopuyor
Italyan yemeklerini seviyor
Naneli şeker/sakız bağımlısı
Citytrip yapmayı seviyorDers üç: olur olmaz karşısına çık ama onu fark etmemiş gibi davran. Kızlar direkt yürüyen erkeklerden hoşlanmaz. Aksine her yerde gördükleri ama onlara ilgi göstermeyen erkekler çeker hep dikkatlerini.
Buzlar kraliçesi beni her yerde görecekti ama onunla ilgilenmeyecektim. Bir süre.
Onlar spontane gelişen şeylere bağlanırlar. Birden bire kendilerini âşık olarak bulurlar. Hiç yoktan. Her şey kendiliğinden gelişmeliydi ki yavaş yavaş kendime bağlayabileyim onu. En azından buzlar kraliçesi için böyleydi.
Kendini sevdir. Kendine bağla. Aşık et ve yatağa at.
Bazı kızların bu kadar saf olmaları oldukça komik aslında. Tek beklentileri sevilmek ve değer görmek. Değer veriyormuş gibi yap, biraz ilgi göster ve kendine bağla, sonra zaten istediğin her şeyi yaptırırsın. Gözlerini bir kere kör ettin mi yapamayacakları şey yok. Hani şu adına aşk dedikleri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia konusu
General Fiction"Var mısınız iddiasına. Ben bu kızı tavlarım. Hatta tavlamakla kalmayıp yatağa bile atarım." Bu tasasız sözlerle başlayan bir hikâye, kazanılması gereken bir iddia, hırs ve öfke ile bilenen karakterler... Onlar Korhan ve Meyra; biri iddialı ve...