EYLÜL
Sabah kalkıp yüzümü yıkadım aşağı indiğimde abimin tek başına kahvaltı yaptığını gördüm, yanağına bir öpücük bırakıp yanına oturdum.
Eylül:Annemler nerede?
Tahir:Gece acilen yurt dışına giymeleri gerekmiş not bırakmışlar.Abim her sabah olduğu gibi bir taraftan gazetedeki haberleri okuyup diğer taraftan kahvaltısını etmeye devam etti. Bende birkaç lokma birşeyler yiyip yukarı çıktım. Abim arkamdan"Ye şuradan bir şeyler, sonra annemler bana kızıyor"diye bağırdı ama hemen üstümü giyinip çantamı alıp aşağı indim.
Eylül:Hadi ben çıkıyorum abicim.
Tahir:Okulda bir şeyler ye!
Eylül:Tamam birtanemBugün okulun işk günüydü, okulu sadece Kader ve canımın içi bir yanecik sevgilim Serkan için seviyordum. Arabaya bindim şoföre Kaderi de alacağımızı söyleyince Kaderlerin evinin önüne geldik. Kader de gelince okula girdik. Gözlerim ilk başta Serkanı aradı ama yoktu. Daha gelmemiştir diye okula doğru yürüdüm okula girerken yandaki kızlar "Off çok yakışıklılar be" gibi sözler söylüyorlardı. Arkama döndüm ve okula yeni gelen iki kişiyi gördüm. Umursamadan arkamı dönüp sınıfa çıktım. Sınıfa girdiğimde Serkanı görfüm hemen koşup sarıldım.
Kader:Aa olmuyor ama, olan var olmayan var arkadaşlar
Dediğinde gülmeye başladık.2 AY SONRA
Okulun fotoğrafçılık kulübündeydim, o da buradaydı. Kim mi? Ali, okula yeni gelen çocuklardan sarışın olan. Ve öğretmen bize proje ödevi vermişti. Bir cafeye gidip onu yapacaktık bugün. Okul çıkışında birlikte yürümeye başladık.
Ali:Of ya ben laptopumu unuttum. Eylül eve gidip ordan kafeye geçsek olur mu?
Eylül:Olur.
Ali:Hatta senin için sorun olmazsa, bizde hazırlayalım geri bir de kafeye yürümeyelim hem ablam da evde.
Eylül:Tamam sorun olmaz.
Alinin evine gelmiştikiçeri girdiğimizde bizi Alinin ablası karşıladı.
Nefes:Merhaba, sen Alinin bahsettiği arkadaşı olmalısın
Eylül:Evet
Nefes:Ben Nefes Alinin ablasoyım.
Eylül:Ben de Eylül
Nefes:Tanıştığıma memnun oldum Eylül. Ali ablacım ben yukardayım, siz rahat rahat yapın projenizi.
Ali:Tamam abla, ben laptopu alayım geliyorum sen bekle tamam mı?
Eylül:TamamEv çok güzel döşanmişti. Çok moderndi. Ben eve bakarken Ali de gelmişti.Hemen masaya geçtik ve çalışmaya başladık. Yaklaşık 2 saat çalışmanın sonunda mola verdik.
Ali:Bileğindeki bileklik, ne anlama geliyor?
Bilekliğimde EySer yazıyordu bilekliği görünce kalbim acımaya başladı.
Eylül:Eylülün Ey'i ve Serkanın Ser'inin birleşimi. Ayrışdık ama ben çıkarmayı unutmuşum, alışkanlık işte.
Diyip hemen çıkardım bilekliği.
Ali:Neyse bu kadar mola yeter hadi iş başına.
Afiş hazırlamamız gerekiyordu. Ve afişin üzerine şekiller çizme kararı aldık. Benim resmim pek güzel değildi. İlk başta başka bir kağıda çizdik daha doğrusu Ali çizdi. Karar verince o bilgisayarla uğraşıyordu bende bunları çizmekle cebelleşiyordum ama olmuyordu.
Eylül:Ya Ali, bu olmuyor ama.
Ali:Eylül uğraş yaparsın.
Eylül:Benim resmimin iyi olduğunu kim söyledi sana acaba.
Ali:Tamam gel gel
Diyip kalem olan elimi tuttu sonrada çizdirmeye başladı. Kokusunu ilk defa bu kadar yakından alıyordum. Resme odaklanmıştım. Çok güzel olmaya başlamıştı, şuan çok yakındık. Resim bitince yerine oturdu.
Ali:Sana resim dersi vermek gerek
Eylül:Aa niyeymiş.
Ali:Ee çok kötü çiziyorsun.
Eylül:Kim ben mi? Hiçte bile
Ali:Binim rismimin iyi ildiğini kim siylidi sini icibi
Eylül: ya of tamam kötü, ama ders mers istemem.
Ali:Kalbinin sesi öyle demiyor ama.Eveet ilk bölüm geldiiğ. 2 ay sonrasına atkadığımıza bakmayın. Asıl olaklar 2 ay öncesinde ee bu da 2.bölümde gelir. Kendinize iyi bakın canlarr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tekrardan-BİTTİ
Fanfiction4 yıllık sevgilisi tarafından aldatılan bir kız, yeniden aşkı bulabilir mi?