Tahir Aras Göktürk 🌙

517 27 8
                                    

KADER
Eylül arayınca açmıştım ama benimle başka birisi konuşuyordu, kaza yaptıklarını söylediklerinde başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi oldu. Hemen çıkıp araba yabindim hastaneye giderkende Songülü aradım.

YAZARDAN
Eylül ve Ali hastaneye getirilirken diğer yandan kontrolleri yapılıyordu.Eylülün durumu kritikti. Alinin durumu ise iyiydi. Hastaneye geldiklerinde Eylül'ü doğum için ameliyathaneye götürdüler, bebek erken geliyordu. Ali ise normal odada herşeyden habersiz baygın yatıyordu.Baygınlığı çok sürmeden uyandı.

ALİ
Gözümü açtığım anda Eylülü merak ettim.
Ali:Doktor, hemşire biriniz bakın.
Hemşire:Ali bey uyandınız mı?
Ali:Eşim, Eylül nerede?
Hemşire:Şeey?
Ali:Ney
Hemşire:Doğuma almak zorunda kaldık.
Ali:Ben götürün, eşimin yanına götürün,
Hemşire:Ali bey olmaz götüremem daha yeni uyandınız
Ali:İyiyim ben lütfen onların yanında olmak istiyorum
Hemşire:Peki tamam
Ameliyathanenin önğnde Güney Songül Meral Fadik Kader ve mert oturuyordu. Güney hemen yanıma geldi.
Güney:Ali, nasıl oldu bu? Kardeşim nasıl bu hale geldi Ali bir şey söyle.
Ali:...
Güney:Ali kardeşim nolur bir şey söyle. Ben abimi kaybettim kardeşimi de kaybedemem
Mert:Güney, abi bırak çocuğu o da perişan. Karısıyla çocuğu içerde. Kolay değil.
Songül:Ya birisi çıksın artık.
Doktor çıktığında hemen yanına gittik.
Doktor:Bebek dünyaya geldi ama erken geldiği için bir süre küvezde kalması gerekecek.
Ali:Eylül, Eylül nasıl?
Doktor:Eylül hanımın durumu luanda iyiye gidiyor biraz yoğun bakımda yatması gerekcek uyanınca normal odaya alırız
Ali:Oğlumu görebilir miyim?
Soktor:Tbi ama dışardan bakın
Ali:Tamam teşekkür ederim.
Eylül yoğun bakıma alındıktan sonra bende Aras'ımın yanına gittim. Uyuyordu, minicikti.
Ali:Oğlum, aslanım. Annen uyanıcak, hep birlikte buradan çıkıcaz. Sen yürüyceksin, konuşacaksın biz daha seninle maçlara gidicez. Senin annen çok güçlü. Sen de onun gibi ol çok güçlü ol. Bizi sakın bırakma. Biz de seni bırakmayacağız.

1 Hafta sonra
Eylğl hala uyanmadı. Doktorlar normalde uyanması gerektiğini söyledi. Endişelenmeye başladım. Bugün yanına gireceğim. Hemşireler giymem gereken kıyafetleri verince içeri girdim. Başucuna oturup elini tuttum.
Ali:Aşkım.sesini çok özledim, seni çok özledim. Oğlumuz doğdu,ilk doğduğunda çok küçüktü ama iyileşiyor kerata. O da senin gibi hayata tutunmayı seviyor. Hadi sen de gel yanımıza hep birlikte çıkalım.

Eylül elimi sıkınca doktoru çağırdım, geldiğinde beni odadan çıkardılar. Doktor kontrol ettikten sonra Eylülün uyandığını ve onu görebişeceğimizi söyledi. İlk önce ben girdim yanına.
Eylül:A-Aşkım
Ali:Birtanem, sonunda uyandın.
Eylül:Aras?
Ali:O çok iyi, küvezde ama birkaç güne çıkıcak, yanımıza gelecek.
Eylül:Ali özür dilerim.
Ali:Neden canım
EylülbBen ısrar etmeseydim çıkmazdık kaza da olmazdı, oğlumuz daha sağlıklı doğardı.
Ali:Sakın öyle deme, sen iyisin Aras da iyi ben çok mutluyum halimden.
Eylül:Seni seviyorum
Ali:Ben de seni seviyorum.

3 GÜN SONRA
Bugün hep birlikte hastaneden çıkıp eve gidiyoruz.
Eylül ve oğlumuz arkada oturuyordu ben de arabayı kullanıyordum eve geldiğimizde kapıda Kaderin ve Güneyin arabası vardı
Eylül:Güneyler mi bizde?
Ali:Anahtarı istemişti. O yüzden buradalar.

EYLÜL
Eve girdiğimizde yerler mavi ve gri balonlarla doluydu. Salona lerlediğimizde konfetiler patlayıp herles SÜRPRİZ diye bağırdı.
Eylül:Ya naptınız siz
Güney :Kardeşim bebeğine bir parti yapamadı, hastane de süslenmedi. Biz de bari bunu yapalım dedik.
Eylül:Siz benim canımsınız.
Songül:Sende bizim
Diyip hep birlikte sarıldık. Ali de Arası uyuduğu için yukarı odasına çıkardı. Biz de masaya geçtik yemek yemeye başladık.
Songül:O zaman biz bombayı patlatıyoruz.
Ali:Ne bombası?
SonGün:Biz evleniyoruz
Herkes:Ne!
Eylül:Ay çok sevindim yengecim benim
Songül:Saol görümceciğim
Gümey:Sen git yengeni kutla zaten hiç abimi kutlayım deme
Eylül:Abim değil ikizim ayrıca kutlayacağım ki zaten
Güney:Ali gel eniştem sen kutla beni
Ali:Abi tebrik ederim çok mutlu olursunuz inşallah
Kader:Mert bak görüyor musun? Bir biz kaldık.
Meral:Ay canısı Fadikle biz de sapız daha.
Eylül:Allahım ya
Aras ağlamaya başlayınca masadan kalktım.
Eylül:Ben bir Arasa bakıyım dayıları teyzeleri halaları amcaları.
Gğmey:Bir tane dayısı var kızım ne çoğul yapıyorsun
Eylül:Güney sus biraz ya.

Aras'ı emzirip aşağı indirdim herkes yanımıza gelip tek tek sevdi bebeğimi
Güney:Şşt Ali odasında bir sürü galatasaraylı eşya var dimi?
Ali:Var dayısı var, babası galatasaraylı tabiki var.
Mert:Siz niye şimdiden şey yaptınız ki yazık oldu. Benim yeğenim büyüyünce amcası gibi başakşehirli olucak.
Güney:Oha lan başakşehirin taraftarı çıktı.
Ali:Ahahah ya güney

Eveeet. Dayanamadım bir bölüm daha yoşşadım. Yaşasıııın.

Tekrardan-BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin