Havaalanına geldiğimde Nefes ablayla Alinin sarılmasına şahit olmuştum. Birbirlerini çok özlemişlerdi. Hemen Nefes ablanın yanına gidip sarıldım, çiçeği de verdim. Sonra üçümüz Nefes ablanın yeni evine gittik. Eski ev abimin evinin karşısındaydı, o yüzden yeni ev almak istedi. Abim başkasının çocuğu oşduğunu düşünse bile, Nefes ablanın göstermeye niyeti yoktu.
Eylül:Ablam, nasılsın. İyisin dimi bir şeyin yok.
Nefes:Yok canım benim, iyiyim ben. Cihan da iyi.
Eylül:Yeni evindeki eşyaları ben seçtim, Cihanın odasına bayılacaksın.
Nefes:Canım benim, çok teşekkür ederim.
Ali:Yerleştirmeyi de ben yaptım, canım çıktı o koltukları taşırken.
Nefes:Oy kıyamam ben sana.
Eylül:Ee ne bekliyoruz hadi eve gidelim.Eve girince Nefes abla çok beğenmişti, Cihan uyuduğu için onu odasına götürdü.
Geri geldiğinde, odayı çok beğendiğini söyledi. Evin genel renkleri Cihanın odasındaki gibi, gri,krem, tahta renklerinden oluşuyordu.
Ali:Ablacığım biz kalkalım artık. Hem sen de dinlenmiş olursun.
Nefes:Kalsaydınız biraz daha
Eylül:Yok biz kalkalım yol yorgunusun zaten.
Nefes:Tamam canlarım.Çıktığımızda boğaz kenarına kadar yürüdük.
Ali:Aşkım
Eylül:Efendim canım.
Ali:Şu bir yıl içinde sana bunu sötlemeyi o kadar çok istedim ki. Ama biliyorsun, ablam, abin. Bir süri engel vardı önümüzde.
Eylül:Evet öyleydi.
Ali:Şimdi herşey yoluna girmişken, Cihanla ablam gelmişken. Okullarımız iyi giderken. Başımıza bir şey gelmezken.
Eylül:.......
Ali:Aşkım, ben böyle konuşmaları pek yapamam. Gerçi ben aşık da olmazdım ama oldum. Sen beni böyle yaptın. Ben senin sayende her gece eve içio içip gelmiyoru. Ben senin sayende her gün farklı kızla çıkmkyorum. Ben senin sayende nefes aldığımı hissettim. Sana araba çarptığında nefes alamadım. Ben seninle yaşayabiliyorum. Ve seninle ömür boyu yaşamak istiyorum.Elini cebine götürdü, ve kırmızı bir kutu çıkardı. Açtığında içinde yüzik vardı.
Ali:Ben seninle yaşıyorum dedim ya. Kabul edersen yüzüğü al, etmezsen ben kendimi şu boğaza atayım. Sensiz ben bir hiçim. Benimle evlenir misin?
Eylül:A-Ali
Ali:Bak sakın çıkma teklifi ettiğim gibi çekip gitme cevap ver.
Eylül:Okulumuz bittikten sonra ama dimi.
Ali:Evet, evet tabiki. İkimiz de polis olalım mesleğimizi elimize alalım. Öyle.
Eylül:Evet, evet seninle evlenirim.
Ali:Oh be oh, yaşasın. Bir an kabul etmeyeceksin sandım aşkım.Yüzüğü parmağıma taktıktan sonra beni etrafında döndürmeye başladı.
Ali:Seni çok seviyorum.
Eylül:Ben de seni çok seviyorum.Eveeet teklif geldi. Tahir bu duruma ne diyecek? Nefes istemeye Cihanla mı gidecek?Başlarına bela gelecek mi?
Bunlar spoi mi değil mi bilemem aklımda oturtmadım şuanda.
İyi okumalar, yorumlarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tekrardan-BİTTİ
Fanfiction4 yıllık sevgilisi tarafından aldatılan bir kız, yeniden aşkı bulabilir mi?