FİNAL

487 24 5
                                    

Sabah gözlerimi üstüme zıplayan Aselle açtım. Her şeyin üstünden 10 yıl geçti. Arasım liseye başladı. Aselim de ortaokulda şimdi. Günlerimiz aylarımız yıllarımız çok güzel geçti.
Yataktan kalkıp Aras'ın odasına girdim.
Eylül:Aras annecim kalk okula geç kalıyorsun
Aras:Anne beş dakika daha ya
Eylül:Oğlum ne beş dakikası. Zaten geç uyandırdım seni hadi, 10 dakikaya aşağıda masada olmazsan sürükleyerek indiririm seni.
Aras:Ya sen kızına baksana kesin babamın yanında uyudu yine.
Eylül:Sanane kardeşinden. O hızlı hazırlanıyor, çabuk banyoya.

Arasın odasından çıkıp yatak odasına girdim. Arasın dediği gibi Asel Alinin yanında uyumuştu.
Eylül:Hadi herkes uyansın
Asel:Anne ben okula gitmesem.
Eylül:Devamsızlık sayın çok olmaz.
Asel:Of ya
Diyip odasına gitti. Bende eğilim Alinin dudağına yapıştım. Gözünü açtığı gibi bana karşılık verdi. Ayrılıp üstümü değiştirmeye geçtim. Üstümü değiştirirken yanıma gelip elini belime koydu.
Eylül:Hih elin çok soğuk.
Gömleğimi iliklerken dudağıma yapıştı. Kısa bir öpüşmeden sonra üstümü son kez düzeltip mutfağa geçtim. Kahvaltılıkları çıkartıp çocukları çağırdım. Kavga ederek aşağı indiler.
Aras:Anne şu kızına bir şey söyle
Asel:Baba oğlunu döv
Ali:Oğlum sen 17 yaşındasın kardeşin 10 kavga etmeye utanmıyor musun?
Aras:Kıyafetlerimi boyamasa gayet iyi anlaşırız bence
Eylül:Asel. Sen abinin kıyafetlerini mi boyuyorsun?
Asel:Evet, ama napıyım çok eğlenceli.
Eylül:Bir daha duyarsam sana o istediğin oyuncağı almam.
Asel:Tamam annecim.
Aras:Ben çıktım
Eylül:Otur şuraya bir şeyler ye önce
Aras:Ya anne sevgilim bekli-
Ali:Sevgilin mi?
Aras:Ağzımdan kaçırdım ya
Eylül:Ha bize söylemeyecektin yani.
Aras:Tamam söylüyorum. Nefes, bizim sınıfta. Çok güzel bir kız. Ve onu çok seviyorum. Aynı halam gibi, yeşil gözlü kahverengi saçlı. Adı da Nefes.
Gözlerim dolarken ona gülümsedim.
Eylül:Tamam oğlum hadi çık bekletme kızı.
Dışarıdan servisin sesini duyunca Asel de koşarak çıktı evden.
Ali:Aşkım
Eylül:Efendim canım
Ali:Çocuklarımız büyüyor.
Eylül:Büyüyorlar dimi. Abimle Nefes ablanın aşkı onlarda devam edecekmiş demek ki
Ali:Bence de. Eylül sen asla üzülme olur mu? Ben sonsuza kadar senin yanında olucam.
Eylül:Seni seviyorum
Ali:Bende seni güzelim.
Hizmetçi gelince biz de birlikte çıktık evden. Karakola girince bir anda konfetiler patladı.
Ali:Arkadaşlar neyi kutluyoruz?
Fadik:Sizin evlilik yıl dönümüzü.
Eylül:Ali unutmadın dimi
Ali:Unutur muyum hiç?
Elini cebine götürürken önümde diz çöktü. Cebinden çıkardığı kutuyu açtı. Kutuda çok güzel bir yüzük vardı.
Ali:Aşkım. Hayatımın 25 senesini birlikte geçirdiğim kadın. Hayatının geri kalan kısmında hep birlikte olmamız dileğiyle. Seni çok seviyorum. Son nefesime kadar da sevicem.
Diyip yüzüğü parmağıma taktı. Ayağa kalkınca dolan gözlerimi silim boynuna atladım. Sarıldım, 25 yıldır olduğu gibi.
Eylül:Seni çok seviyorum hayatım. İyiki sevmişim seni.
Ali:Acı günler geride kaldı. Sil o gözyaşlarını, gelecekteki güzel günlerimizi engellemesinler.
Eylül:Sen harika bir adamsın.

                                     SON

EVET ARKADAŞLAR. İSTEMEDİĞİM BİR FİNAL OLDU. AMA NE YAZIK Kİ YAPMAM GEREKTİ. NORMADE BU HİKAYEDE AKLIMDA DAHA FARKLI ŞEYLER VARDI. AMA ARTIK HİKAYE YAZMAYA BİLE ZAMAN BULAMADIĞIM İÇİN SON HİKAYEMİ DE BİTİRMEK ZORUNDA KALDIM. BUNDAN SONRA BÜYÜK İHTİMALLE TATİLLİK HİKAYELER YAZARIM. YANİ BİR ARA TATİL BİR 15 TATİL BİR DE YAZ TATİLİNDE YAZARIM ÇÜNKÜ DERSLERİM ARTIK YOĞUNLAŞIYOR VE ZAMAN AYIRAMIYORUM. SİZLERİ SEVİYORUM. BU HİKAYENİN YERİ BENDE ÇOK AYRI, ÖNCESİNDE VE SONRASINDA ÇOK HİKAYE YAZDIM AMA İÇLERİNDEN EN UZUNU BU OLDU. BÖYLE BİR FİNALLE DE BİTİRMEK İSTEDİM. ASLINDA BEN MUTLU FİNALLERİ PEKİ BECEREMİYORUM AMA OLDUĞU KADAR ARTIK. BAŞKA HİKAYELERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Tekrardan-BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin