YARIM SAAT ÖNCE
Banu:Biz Ali ile sevgiliydik, 2 yıl önce de ayrıldık. 1 ay önce yanıma geldi seni çok özledim dedi. Benievine götürdü. Orada birlikte olduk.Son dediğinden sonra gözümden yaş düştü.
Banu:Şuanda da 1 aylık hamileyim .
Ali:Ne diyorsun ya sen
Banu:Ailemize de söyledim, düğün hazırlıklarına başladılar.
Ali:Banu defol git buradanBanu hemen eşyalarını alıp çıkmıştı.
Eylül:Sen de git
Ali:Eylül, yalan söylüyor
Eylül:Çık evimden Ali.ŞİMDİ
Ali:Tamam gidiyorum ama gerçeği öğrendiğinde sakın gelme yanımaAli de çıkmıştı, işte şimdi tam anlamıyla çökmüştüm. Kader seslere uyanınca ne olduğunu sordu. Her şeyi anlattım ve odama çekildim. Uyandığımda Kaderin yüksek sesle birisiyle konuştuğunu duydum.
Kader:Ya inanabiliyor musun? Cidden Eylüle bunu yapmış, yapmış yani. Songül saçmalama gelmeyin şimdi oradan. Evet ben de karşısına geçip şerefesiz sen nasıl yaptın bunu demek istiyorum, ama o kadar karaktersiz ki.Yanına gidip konuşulmasını bile haketmiyor. Eylül mü? O da uyuyor işte, ağlaya ağlaya uyudu napsın garibim. İlk Serkan şimdi Ali. Hayır bir de bunu öğrenmeden önceki gün Eylül onunla sarılarak uyumuştu, ikisi de çok huzurlu gözüküyordu. Mert mi? Mertle de görüşücem tarafını seçsin yani. Tamam bak öyle yapacaksanız gelin, tamam hadi görüşürüz.
Eylül:Songül mü?
Kader:Evet, üniversite kayıtlarını buraya alıcaklar. Temelli buraya geliyorlar
Eylül:Gelsinler ya çok özledim onlarıSongül bizim Bursadaki kardeşimiz, 7 yaşında tanışıp o zamandan beri telefonla ve buluşarak devam ettirdiğimiz dostluğumuz var. Güney de onun sevgilisi, onu da 7 yaşından beri tanıyoruz zaten. Şimdi ikisi de buraya gelicekler. Bir süre Güney de bizde kalacak sonra arkadaş bulup ayrı eve çıkacaktı.
3 HAFTA SONRA
Okulda onu gördüğümde başka yöne doğru gidiyordum. Şuan Kaderle kantinde oturuyoruz. Mert Alinin öyle bir şey yapmadığını savunduğu için Kader Mertten ayrıldı. Birden dışarıdan kavga sesleri gelmeye başladı. Camdan baktığımızda Songülü gördüğümüz gibi dışarı çıktık. So gül kenarda "Güney dur" diye bağırırken diğerleri de ayırmaya çalışıyordu. Ayrıldıklarında Güneyin dövdüğü kişinin Ali olduğunu gördüğümde Güneyin yanına gittim. Güney hep bizim abimiz, kardeşimiz gibiydi. Her zaman bizi korurdu. Ona sarılıp ağlamaya başladım. O da bana sarıldı.
Güney:Ya tamam kızım ağlama değmez
Eylül:Ben ona mı ağlıyorum gerizekalı.
Güney:Niye ağlıyorsun
Eylül:Buraya geldiniz o yüzden
Songül:Ya canım benim tabi ki gelicez
Ali:BİR DAKİKA HERKES BENİ DİNLEYEBİLİR Mİ? 3 HAFTA ÖNCE ŞU GÖRDÜĞÜNÜZ KIZA HAMİLE OLDUĞUNU SÖYLEYİP AYRILMAMIZA SEBEP OLAN BANU'NUN BUGÜN HAMİLE OLMADIĞINI ÖĞRENDİM, BUNU DA BÜTÜN OKULA DUYURMAK İSTEDİM. ONUN NE KADAR YALANCI OLDUĞUNU BİLİN. BAKIN BAKIN BU DA RAPOR, HAMİLE Mİ? HAYIR..
Eylül:Ver şunu ya
Rapora baktığımda gerçekten hamile olmadığını gördüm.
Eylül:Ali
Ali:Ali ya, ben az önce dayak yedim, karşılık ta vermedim. Neden mi? Bana en büyük dayağı sevdiğim kız bana inanmayarak yedirdi.
Eylül:A-Ama
Ali:Boşuna yorulma Eylül, sana son kez Eylül'üm diyorum ve bu okuldan bu şehirden hatta bu ülkeden gidiyorum, hoşçakak küçük titan.Evet yine bölüm yine bölüm, ben bunları ayrı tutamıyorum karar verilmiştir. Bu arada instagram hesabımı da takio etmeyi unutmayın, orada hikayeyle ilgili bazı sorular sorabilirim her an. Sizi seven yazar...
İyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tekrardan-BİTTİ
Fanfic4 yıllık sevgilisi tarafından aldatılan bir kız, yeniden aşkı bulabilir mi?