Seni Seviyorum🌙

1.1K 48 6
                                    

EYLÜL
Ertesi gün okula gidince Aliyi gördüm. Bakışları çok sertti. Sadece bana değil, okuldaki herkese karşı böyleydi. Daha fazla duramadım sınıfa çıktım. Çantası benim yanımdaki sırada değil, en arka sıradaydı. Biraz sıramda oturduktan sonra kantine inmek için kalktığımda sınıfa geldi.
Eylül:Ali
Ali:Efendim Eylül
Eylül:D-dün
Ali:Ne dün, ne o?Ne güzel seni kendime aşık ettim sonra da çekip gittim mi diyceksin?
Eylül:Hayır Ali
Ali:Eylül konuşacak bir şey kaldığını düşünmüyorum. Ama teşekkür ederim, beni tekrardan aşktan soğuttuğun için.

Olduğum yerde kalmıştım...

OKUL ÇIKIŞI
Kaderle dışarı çıktığımda gördüğüm şeyle hızlıca okuldan çıkıp eve gittim. Nedenini bilmediğim bir şekilde ağlıyordum.

6 AY SONRA
Sınavdan sonra daha fazla burada kalmak istemediğimi söyleyip 3 aylığına Amerikaya gidecektim. Hem de bugün. Son hazırlıklarımı yaptım. Havaalanına gittim uçağımı beklerken Mert ve Kaderi de gördüm. Hemen gidip ikisine de sarıldım. Kader dayanamadı ağlamaya başladı.
Eylül:Kader ağlama gelicem geri. Hem Abime söyleyeceğim aynı yerleri tercih etsin seninle.
Kader:Tamam ağlamıyorum. Seni çok seviyorum kardeşim
Eylül:Ben de seni çok seviyorum.
Mert:Bak bana orada sevgili yapıp gelme kıskanırım, senin kardeşin sayılırım ben de. Alla onu döverim.
Ey:Tamam abimin 2.versiyonu.

Tam uçağa doğru giderken arkadan "Küçük Titan" diyen Alinin sesini duydum.
Eylül:Ali
Koşup sarıldım, o da bana sarıldı.
Ali:Gitme diyemem ama beni unutma tamam mı?
Eylül:Tamam sen de şunu unutma,

Kulağına doğru yaklaşıp,
Eylül:Seni seviyorum
Ali:Ben de seni seviyorum.

Dediğinde uçağımın kaçacağı aklıma gelince hızlıca gittim. Arkamda onu sevdiğimi öğrenen şaşkın bir Ali bırakarak. Peki o gün ne mi görmüştüm. Ali bir kızla sarılıyordu.

6 AY ÖNCE
Bugün yine okula gittim o gün onu üyle görünce aslında onu sevdiğimi anladım. Ama nasıl sorucaktım ki? En iyisi Kadere söylemek
Eylül:Kader, geçen Aliyi bir kızla sarılırken gördüm, Merte sorsana sevgilisi var mı diye.
Kader:Tamam bana bırak onu

Kader sormuştu ve kuzeni olduğunu öğrenmişti, mutlu olmuştum.
ŞİMDİ
TAHİR
Hala o dava ile uğraşıyordum, kazanmak için elimden geleni yapmam gerektiği için başka dava da almadım. Hepsini geri çevirdim. Bugün büroya o güzel gözlü psikolog geldi.
Nefes:Tahir bey gelişme var mı? Alacak mıyız davayı?
Tahir:İnşallah alıcaz Nefes hanım. Elimden gelenin en iyisini yapıyorum.
Nefes:Gerçekten sizin gibi bir avukat bulmak çok zor, bu devirde avukatlar işini sadece para kazanmak için yapıyor.
Tahir:Evet ama ben küçüklüğümden beri sadece haklı olanları koruyacağımı ve parası olmayanlara da yardım edeceğimi söyliyordum.
Nefes:Sizinle tanışmış olduğum için çok şanslıyım galiba.
Tahir:Ben de sizinle tanıştığım için şanslıyım.

4 AY SONRA
Ali ile konuşuyorduk, hatta eskisinden de yakın. Bazen Kaderle Mert bizi sevgili sanıyor ama yanılıyorlar daha sevgili değiliz, ve Ali teklif etmiyor. Ukala şey biliyorsun seni srvdiğimi daha ne diye teklif etmiyorsun dimi ama. Ben böyle kendimle konuşurken Ali yanımdan kalktı bir gitar aldı ve kantinin ortasına geçti.

Dayanamıyorum hep yazmak istiyorum, hadi bakalım bir bölüm daha geldi sizi çok seviyoruuuum güzel okuyucular dlcödcmd
İyi okumalar

Tekrardan-BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin