Untitled Part 59

2.1K 267 6
                                    


ဓားတန္ခိုးရွင္၏ ဒ႑ာရီ

Book 4

Chapter 5 (ေရွးေခတ္ ထံုးတမ္းစဥ္လာ )

"ေတာ္တယ္ကေလး။ ေတာ္တယ္။ မင္းငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နဲ႕ ပၪၥမေျမာက္အဆင့္အထိကို အသံုးျပဳႏိုင္တယ္။မင္းက အေရာင္မတင္ရေသးတဲ့ ေက်ာက္စိမ္းတံုးေလးပဲ။"


"အေရာင္မတင္ရေသးတဲ့ ေက်ာက္စိမ္းေလး၊?"


"ဆရာၾကီး ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္က အဆင့္ ေလးအထိပဲ ကန္႕သတ္ခ်က္ မရွိအသံုးျပဳႏိုင္တာပါ။"

"လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ကန္႕သတ္ခ်က္မရွိပဲ အသံုးျပဳႏို္င္ဖို႕ပဲ အေရးၾကီးတာ။"

"မင္းသတိထားမိလား။ ဒီအဆင့္ေလးအဆင့္မွာ မင္း ဓားပ်ံ ၃ရာေက်ာ္ပဲ အသံုးျပဳေပမဲ့ မင္းပထမ ေထာင္ေက်ာ္တဲ့ လက္နက္ေတြနဲ႕ ဂိုလမ္ကို တိုက္ခိုက္တုန္းကထက္ အမ်ားၾကီး ၾကမ္းလာတာကို။"


"ပထမ လက္နက္ ေထာင္ခ်ီ သံုးတာထက္ ပိုၾကမ္းတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ခံစားရတာက ဓားအလင္းကို လြတ္လြတ္လပ္လပ္ တည္ေဆာက္လိုက္ျပီးေတာ့ အရမ္းအင္အားၾကီးတဲ့ စြမ္းအင္ေတြ ပါေနတာပဲ သိတယ္။ ဘယ္ေလာက္ ၾကမ္းလာလည္းေတာ့ မသိဘူး။"


"ဒီ စတုတၳေျမာက္ ဓားသိုင္းအဆင့္က အထြဋ္အထိ္ပ္ ဇင္တ်န္ တန္ခိုးရွင္ကို မင္းစိတ္ရွိသလို လြယ္လြယ္နဲ႕ သတ္လို႕ရတယ္။"

နင္ေပ်ာ္သြားပါတယ္။
"ဆရာၾကီး ကၽြန္ေတာ္ ေမးခြင့္ရွိမလားခင္ဗ်။ အခုကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ အစြမ္းက ဇီဖူတန္ခိုးရွင္နဲ႕ ယွဥ္လိုက္ရင္ ဘယ္လုိေနမလဲ မသိ။"

"အခု ေလာေလာဆယ္ေတာ့ မင္းမွာ တိုက္ခိုက္နည္းစနစ္ ၂မ်ိဳး ရွိတယ္။ ပထမ ကေတာ့ မင္းရဲ့ ဖင္းေဂါ့ ခႏၶာကိုယ္ကို အားျပဳတဲ့ အနီးကပ္ တိုက္ခိုက္ႏိုင္မႈပဲ။ မင္းရဲ့ ဓားသိုင္းက တာအို အႏွစ္သာရကို သယ္ေဆာင္ထားႏိုင္ျပီ။ ဇင္တ်န္ တန္ခိုးရွင္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ဒီေလာက္ နားလည္ႏိုင္စြမ္း မျမင့္မားၾကဘူး။ အထြဋ္အထိ္ပ္ေရာက္ေနတဲ့ ဇင္တ်န္ သက္ရွိေတာ္ေတ္ာမ်ားမ်ားက ကမာၻနဲ႕ တစ္သားတည္း အဆင့္ပဲ မ်ားတယ္။ ဒီလိုအခ်က္နဲ႕ တြက္တာနဲ႕တင္ မင္းအခုအဆင့္က ဇင္တ်န္ တန္ခိုးရွင္ေတာ္ေတ္ာမ်ားမ်ားကို အသာယူႏိုင္ေနျပီ။ ဒါေပမဲ့ ငါေျပာတာက သာမန္ ဇင္တန္ အဆင့္ေတြကိုပဲ ေျပာတာ။ မင္းရဲ့ ရန္သူက မင္းလို ေၾကာက္စရာေကာင္းေအာင္ ပါရမီ ရွိတဲ့ သူဆိုရင္ေတာ့ ဘယ္သူႏိုင္ႏိုင္မလဲဆိုတာ ေျပာရခက္တယ္။"

ဓားတန္ခိုးရွင္၏ ဒ႑ာရီ (စာစဥ္ ၁မွ စာစဥ္ ၆ ပထမတြဲအထိ)Where stories live. Discover now