אני אהיה העיניים שלך -פרק 11-

5.4K 406 199
                                    

"כבר חזרתם?" מליסה שאלה בפליאה כשראתה את ג'ואי וזואי נכנסים פנימה, "ג'ואי כועס, אז הלכנו לאכול עוגה וגלידה" הקטנה אמרה בחיוך כשג'ואי הוריד אותה מידיו, "למה אתה כועס?" מליסה שאלה והתקרבה אל בנה, "אני לא כועס" ג'ואי מלמל בכעס, סותר את מילותיו ואימו נאנחה וליטפה את ראשו, "רבת עם הבנים?" מליסה שאלה וג'ואי ציקצק פעם אחת, "אני אלך לחדר" הוא אמר לפני שהלך משם, גורם למליסה להיאנח ולהביט על זואי, "את תספרי לי מה קרה, נכון?" מליסה שאלה בחיוך וזואי הנהנה, אוחזת בידה של אימה, "אני אגיד לך מה קרה, אבל תשמרי את זה בסוד, טוב?" בת ה4 שאלה ברצינות והמבוגרת ממנה הנהנה בחיוב, מתאפקת שלא למחוץ את ביתה בחיבוק בזמן שהן הלכו אל הסלון.

----

אדם יצא מהמקלחת, מרים גבה כשראה את זואי ליד מליסה "כבר חזרתם?" הוא שאל בחיוך כשהרכיב את משקפיו וזואי הנהנה בחיוך, מחבקת את אביה שבא אליה, "מה קרה?" אדם שאל כשהביט על מליסה שבהתה באוויר, כנראה חושבת לעצמה, "נדבר על זה בנינו" מליסה אמרה לבסוף ובעלה הנהן, "ג'ואי?" הוא שאל אותן, רוצה לדעת איפה בנו, "בחדר, תיכנס אליו, הוא רב עם הבנים" מליסה מלמלה בשקט ואדם הבין שכנראה משהו לא בסדר עם בנו.

----

"מה?" ג'ואי שאל כשדפיקות נשמעו על דלת חדרו, הוא הרים את ראשו מהמיטה כשהדלת נפתחה ואביו נכנס פנימה, "אמא שלחה אותך אליי?" ג'ואי שאל בייאוש ואדם צחקק והתיישב על המיטה, מסתכל על בנו שהמשיך לשכב, "מה קרה?" אדם שאל וג'ואי נאנח, "כלום" הצעיר מלמל והאב גיחך, "זה לא נראה כאילו לא קרה כלום" המבוגר אמר ברצינות ובנו הביט עליו לפני שהתרומם לישיבה, "בת נישקה אותי" ג'ואי אמר אחרי מספר שניות של מחשבות, מניח לעצמו שאביו ידע טוב יותר למה הוא מרגיש מוזר עם זה.

"באמת? נשיקה נשיקה?" אדם שאל וג'ואי הנהן, "נו, אתם בני זוג עכשיו?" אדם שאל בהתרגשות, שמח שאולי בנו מתחיל לצאת בפעם הראשונה עם מישהי וגו'אי הניע את ראשו לשלילה, "לא" הוא מלמל, "לא אהבתי את נשיקה" ג'ואי הוסיף ואדם צחקק, "למה?" האב שאל וג'ואי הרים את כתפיו, "זה הרגיש מוזר" ג'ואי מלמל ואדם הנהן, "זה בסדר, גם לי זה היה מוזר להתנשק בפעם הראשונה, אבל זה רק בגלל שאתה לא יודע מה לעשות" אדם אמר בחיוך, מניח לעצמו שזה המקרה וג'ואי הביט עליו, נוגס בשפתו התחתונה, "אז אני לא משונה?" ג'ואי שאל, גורם לאביו לצחוק בקול, "מה פתאום" בעל המשקפיים אמר בזמן שבילגן את שיערו של בנו, "אתה לא משונה" הוא הוסיף וג'ואי חייך בהקלה לפני שהוא נאנח, מרגיש רע על הריב על הבנים.

"רבת עם החברים שלך?" אדם שאל וג'ואי הנהן, "אני לא רוצה לדבר על זה" הצעיר אמר ואדם הנהן בהבנה, יודע שעדיף לא ללחוץ על בנו, במיוחד כשזה מגיע לריבים עם החברים שלו.

"אכלת?" אדם שאל וג'ואי הנהן, "רוצה לעשות משהו מחר?" אדם שאל בחיוך והאחר הניע את ראשו לשלילה, מבואס מדי בשביל לעשות משהו מחר, "אם תשנה את דעתך תגיד לי" אדם אמר וצבט מעט את לחיו של בנו, "הכל יהיה בסדר" המבוגר אמר לפני שהתרומם מהמיטה, "אני אהיה בסלון ואהיה עם אמא וזואי, אתה יכול לצאת אם אתה רוצה" האב אמר וחיכה שבנו יהנהן בהבנה לפני שהוא יצא החוצה, מרגיע את מליסה ומדבר איתה קלות על הנשיקה של ג'ואי, הם כבר ינהלו שיחה ארוכה בניהם בלילה כשכולם יהיו בחדרים.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now