"תגידי שלום יפה" ג'סיקה אמרה בחיוך לזואי שלא רצתה לעזוב את אחיה כשהם עמדו מחוץ לגדר הצבעונית של המרכז לעיוורים, "אני אחזור מהר הביתה כשאני מסיים" ג'ואי אמר, מחבק את זואי אליו ונושק לקרקפת שלה בעדינות, "אתה מבטיח לחזור מהר?" היא שאלה והוא הנהן במהירות, "מבטיח" הוא הוסיף במילים והיא חייכה באושר לפני שעברה אל ידיה של ג'סיקה, "בהצלחה" בעלת הגומות אמרה בחיוך והצעיר חייך אליה בחזרה, מסתכל הצידה אל דני שהגיע אל השער גם כן.
"שלום" דני אמר בחיוך אל ג'סיקה, סורק את גופה עם עיניו והיא גיחכה, "סורי בייבי, לא ילך לך" היא לחשה וטפחה על כתפו של השטני המזועזע בזמן שג'ואי צחק, "אל תתרגש, לג'סיקה לא הולך עם אף אחד" שחור העיניים ניסה להרגיע וג'סיקה נשפה בבוז לפני שנשקה לשפתיו, מפתיעה אותו ואת הנוכחים.
"ג'סיקה!" ג'ואי מלמל ברוגז והיא רק קרצה לו בחיוך, "אין בעד מה" היא אמרה והנער נאנח, מביט על דני וזואי שהיו עדיין מופתעים, "אל תגידי את זה לאמא ואבא" ג'ואי אמר לקטנה שהנהנה קלות, "אתם חברים כמו אמא ואבא?" היא שאלה בחיוך וג'ואי נאנח והביט על ג'סיקה המצחקקת, "לא, אנחנו רק חברים טובים" הוא אמר לאחותו בחיוך, "ג'סיקה קצת משוגעת" הוא לחש לה, "היי!" בעלת הגומות אמרה בכעס והאחר גיחך.
-"היי" ג'אק הגיע, מחייך אל ג'סיקה שנאנחה לעצמה בייאוש מוחלט, "נראה לי שאלך" היא אמרה לג'ואי, אין לה כוח להתעסק עם עוד אחד ושחור העיניים הנהן ונופף לשתי הבנות, "תיהנו לכן" הוא אמר וזואי הנהנה, "נעשה כיף!" ג'סיקה אמרה בהתלהבות והקטנה חייכה באושר, מנופפת לאחיה שנכנס עם חבריו אל תוך המרכז.
---"היא נישקה אותו!" דני אמר בקול וג'ואי סימן לו להיות בשקט, במיוחד כשהם היו ליד החדר, "ג'סיקה נישקה את ג'ואי? בפה?" ג'אק שאל כשהם עמדו בפתח הדלת וג'ואי עצם את עיניו בחוסר אמונה, במיוחד כשאיאן ולורי היו בחדר.
"אתם יכולים לשבת" איאן אמר וג'ואי יכל לשמוע את שינוי הטון שלו, יכול להיות שהוא כועס? שהוא מקנא?
-"תהיו בשקט!" ג'ואי לחש כשהם התיישבו בכיסאות, "אין בניכם כלום? אתה בטוח?" ג'אק שאל ברצינות, "אין בנינו כלום!" ג'ואי אמר בקול, רוצה שאיאן ישמע את זה ולא ידאג, אבל כשהוא הביט בפניו של איאן הוא לא ראה שינוי בהבעות פניו, יכול להיות שאיאן לא זוכר את מה הם דיברו בניהם בטלפון?
"אם אתה אומר" דני אמר בהשתובבות, מסתכל על ג'ואי שהיה נראה מנותק ממנו לחלוטין לפני שהוא הסתכל על הכיוון שג'ואי מביט עליו, לורי ואיאן, מניח לעצמו שהוא הבין על מה מדובר.
"אתה מעוניין במישהי אחרת?" דני לחש והאחר הביט עליו בשאלה, "מה?" ג'ואי שאל בלחישה, לא באמת מבין למה הוא מתכוון, ובעל המשקפיים צחקק קלות, "אתה דלוק על לורי, נכון?" חום העיניים שאל, "עליתי עלייך!" הוא אמר בהתלהבות, "מה?" ג'אק שאל בצעקה חלושה, ושחור העיניים הביט על דני בזעזוע לפני שהתחיל לצחוק צחוק מתגלגל, תופס את תשומת ליבם של לורי ואיאן שלא באמת הבינו מה כל כך מצחיק.
YOU ARE READING
אני אהיה העיניים שלך
Romanceג'ואי הוא נער מתבגר וקצת חצוף שאוהב לעשות שטויות קטנות עם שני חבריו מהתיכון, אבל בערב אחד של שכרות הם עושים שטות לא חוקית ומבצעים גנבה מבית מגורים של זוג עיוורים מבוגר. לצערם, במהלך מעשה הגנבה הם מבינים שהצליחו לעלות עליהם, שני חבריו של ג'ואי מצליחי...