איאן פקח את עיניו כשהשעון המעורר צלצל והוא שלח את ידו אל השידה וכיבה את הרעש, שומע את מלמוליו השקטים של ג'ואי שישן מחובק אליו, שניהם היו ללא חולצה, השמיכה והמגע הצמוד העניק להם את החום בלילה.
איאן חייך לעצמו בזמן שליטף את שיערו של ג'ואי, מרגיש איך שהצעיר נצמד אליו עוד יותר והוא נאנח בהקלה, זה לא היה חלום, הוא וג'ואי עשו את זה.
-
העיוור זז באיטיות הצידה, מוריד את הצעיר ממנו ומאפשר לג'ואי לישון עם ביטנו על המיטה.
איאן שלח את ידו, מלטף את שכמותיו החשופות של הצעיר לפני שהוא רכן מטה, מנשק אותן לכל אורכן בזמן שנשם עמוק, מריח את הניחוח הייחודי של ג'ואי שהוא כל כך אהב לפני שהוא כיסה את הצעיר עד לעורפו, ממשש את גופו ובודק שהוא מכוסה כמו שצריך לפני שהוא ירד מהמיטה, מתחיל להתארגן ומוציא לג'ואי מברשת שיניים נקייה מהארון שבמקלחת. מצליח להסתדר לבדו בבית.
----
ג'ואי התעורר לבסוף, הוא פקח את עיניו וליטף את המיטה הריקה לפני שהוא הביט לצדדים, מחפש את איאן, "איאן?" הוא שאל, אבל האחר לא ענה והוא התרומם באיטיות לישיבה על המיטה, מרגיש את הכאב החד בישבנו והוא נאנח ושפשף את האזור הכואב, מחייך לעצמו מעט בביישנות, הוא שכב עם איאן.
-
הוא הביט על החדר, רואה שמגש הפירות כבר לא נמצא שם, גם שקית המתנות הייתה מסודרת בצד והוא הניח לעצמו שאיאן סידר את הכל.
"אני עולה להעיר אותו" ג'ואי שמע את איאן אומר, כנראה לאבא שלו או ללוק והוא במהירות חזר לשכב על המיטה, עיניו עוד פקוחות והוא הביט על הדלת שנפתחה באיטיות והוא חייך לעצמו, רואה איך שאיאן מתהלך באיטיות, כנראה והוא לא רצה להעיר אותו.
-
ג'ואי הביט על איך שאיאן מתיישב על המיטה ושולח את ידו אל גבו, טופח עליו קלות, והצעיר פלט "מממ" עייף, רוצה לראות מה איאן יעשה והעיוור חייך, גורם לג'ואי לחייך קלות, "ג'ואי" איאן לחש, שולח את ידו אל פניו וג'ואי עצם את עיניו במהירות, נותן לאיאן ללטף אותו מבלי לחשוד שהוא ער.
"מה?" ג'ואי מלמל בלחש, עושה את עצמו עוד מנומנם, "הגיע הזמן לקום" איאן לחש בשקט ולאחר שניות ספורות ג'ואי הרגיש איך ששפתיו הרכות של האחר נושקות לראשו והוא לא יכל להתאפק עוד, מחבק את ביטנו של איאן במהירות, מבהיל את האחר מעט שלבסוף גיחך וליטף את עורפו.
"ישנת טוב?" איאן שאל וג'ואי הנהן, נותן לאיאן להרגיש את ראשו זז כנגד ביטנו, "אני שמח" אפור העיניים לחש, "אני לא רוצה לקום" ג'ואי אמר ואיאן גיחך והכניס את ידו מתחת לשמיכה, מלטף את גבו של ג'ואי שהסמיק לעצמו, "יש לך בית ספר" הבלונדיני אמר, אצבעותיו מציירות צורות על גבו של ג'ואי שנהנה מהמגע העדין.
YOU ARE READING
אני אהיה העיניים שלך
Romanceג'ואי הוא נער מתבגר וקצת חצוף שאוהב לעשות שטויות קטנות עם שני חבריו מהתיכון, אבל בערב אחד של שכרות הם עושים שטות לא חוקית ומבצעים גנבה מבית מגורים של זוג עיוורים מבוגר. לצערם, במהלך מעשה הגנבה הם מבינים שהצליחו לעלות עליהם, שני חבריו של ג'ואי מצליחי...