"התעוררת?" דרייק שאל את איאן שירד במדרגות ב10 בבוקר, "כן" איאן מלמל לפני שהלך להתיישב בסלון, "רוצה קפה?" האב שאל והבלונדיני הנהן.
---"החלטתי" איאן אמר כשלקח את כוס הקפה מאביו, "שמה?" לבן השיער שאל, כבר רואה לפי הבעת פניו של איאן את התשובה, "אני טס" הצעיר אמר והאב נאנח והנהן לעצמו, "אוקיי, הטיסה תהיה ביום שני בצהריים, בבוקר אתה ולוק כבר תצטרכו להיות בשדה תעופה" דרייק השיב ואיאן הנהן, לוגם קלות מהקפה החמים שלו, "אתה בטוח במה שאתה עושה?" האב שאל, "לא" איאן השיב בחיוך, "אני לעולם לא אהיה בטוח, בגלל זה קיימות לקיחות הסיכונים" הבלונדיני השיב ברצינות.
"מתי הניתוח יוצא?" איאן בירר, "שלישי בצהריים" דרייק השיב ואיאן הנהן קלות, לוגם שוב מהקפה שלו, "איפה לוק?" הוא שאל כשרצה להחליף נושא, "הוא יצא לפגישה עם ג'סיקה, היא הייתה כאן בבוקר והכריחה אותו לצאת איתה בגלל היד שלה" דרייק אמר בחיוך ואיאן חייך קלות, "אני לא בטוח שהיא הכריחה אותו, אני חושב שגם הוא רצה בזה" העיוור אמר, "נכון..." לבן השיער השיב, מסתכל על החיוך העצוב של בנו, מבין שאיאן מאשים את עצמו בכך שהוא יפריד את לוק וג'סיקה.
"בכל מקרה" איאן אמר ובאותו הרגע הוא מחק את העצב מפניו, משאיר אותו לליבו, "אני צריך ללכת לדבר עם לורי" הוא הוסיף ודרייק הביט עליו בהפתעה, "עם לורי?" האב שאל ואיאן הנהן, "אני צריך להסביר לה את המצב ולבקש ממנה שתחליף אותי בזמן שלא אהיה" הצעיר השיב, "ומה עם ג'ואי? היא והוא לא באמת הסתדרו" המבוגר אמר, "אני יודע ובגלל זה אני צריך לדבר איתה" איאן אמר ולגם מהקפה שלו לפני שהתרומם והניח את הכוס על השולחן, הולך אל חדרו ולוקח את מקל הנחייה שלו לפני שנעל את נעליו וירד מטה במדרגות, מוכן ללכת אל לורי.
---ג'ואי נגס בכריך שלו, אוכל עם חבריו ארוחת בוקר על הדשא שבחצר בית הספר, "רוצים לעשות משהו היום?" טד שאל ורוי וג'ואי הנהנו, "בואו נלך לאכול גלידה בערב" המנומש הציע ושני האחרים הנהנו שוב, "רוצים לישון אצלי?" הג'ינג'י שאל, "טוב" ג'ואי אמר בחוסר אכפתיות, "אוקיי" רוי השיב וככה, בספונטניות מהירה, הם קבעו את המשך היום שלהם מבלי באמת תכנון מוקדם.
"איך הולך לך עם איאן?" רוי שאל לפתע וג'ואי חייך במבוכה, עדיין משונה לו שחבריו מעלים את נושא הזוגיות שלו, "טוב" הוא מלמל וטד צחקק, "לפי התגובה שלו אני בטוח שהולך להם מעולה" טד אמר ורוי הנהן בהסכמה, מבלגן את שיערו של ג'ואי.
"הברזת אתמול בשביל להיות איתו, נכון?" קצוץ השיער שאל בערמומיות וג'ואי כחכח בגרונו, אוי כמה שהם יציקו לו אם הם יגלו מה הוא ואיאן עשו ברגע שהם התעוררו.
ג'ואי נגס בשפתו התחתונה, נותן לחבריו להבין שבאמת הסיבה להברזה שלו הייתה איאן, "הופה~ מה עשיתם אתמול ושלשום?" רוי בירר, טופח על כתפו של ג'ואי, "כ-כלום, רק היינו בבית" הוא אמר, משקר ואומר אמת יחדיו, "הייתם בבית לבד ולא עשיתם כלום?" טד שאל בערמומיות וג'ואי בלע את רוקו, "כ-כן" הוא גמגם, מפיל את עצמו בפח, אולי אם אלו היו זרים, הם היו מאמינים לו, אבל אחרי הכל אלו חברי הילדות שלו, ברגע שהוא משקר הם יבחינו בזה.
YOU ARE READING
אני אהיה העיניים שלך
Romanceג'ואי הוא נער מתבגר וקצת חצוף שאוהב לעשות שטויות קטנות עם שני חבריו מהתיכון, אבל בערב אחד של שכרות הם עושים שטות לא חוקית ומבצעים גנבה מבית מגורים של זוג עיוורים מבוגר. לצערם, במהלך מעשה הגנבה הם מבינים שהצליחו לעלות עליהם, שני חבריו של ג'ואי מצליחי...