"אמא" ג'ואי אמר כשנכנס אל החדר של זואי אחרי שסיים להתארגן אל בית הספר. ג'סיקה עוד ישנה במיטה שלו, הוא כבר יעיר אותה בקרוב.
"מממ?" מליסה שאלה בזמן שהכניסה לראשה של זואי את השמלה הוורודה שלה, לא באמת מסתכלת עליו. "איאן יכול לבוא לישון כאן היום?" ג'ואי שאל ישירות וזואי פערה את עיניה עם חיוך מרוצה בעוד שמליסה הזדקפה והסתובבה אליו, מבטה חושב.
"את אמרת שאין בעיה שהוא יבוא לכאן" ג'ואי מלמל, מסתכל עליה ברצינות והיא נאנחה וחזרה להסתובב אל זואי. "בואי אני אסדר לך את השיער" היא מלמלה, גורמת לזואי להסתכל עליה בחוסר הבנה.
למה היא לא ענתה לג'ואי?
אפילו ג'ואי הסתכל על מליסה ללא מילים, רואה איך שהיא אוספת את שיערה החום של אחותו בגומייה פרחונית."שיבוא" היא אמרה לפתע, לא מסתכלת על בנה וג'ואי חייך לפני שחיבק את גבה, מפתיע אותה והיא צחקקה, במיוחד כשזואי חיבקה אותה גם כן בשמחה. "תודה" שחור העיניים אמר בכנות ומליסה שלחה את ידה השמאלית אחורנית רק בשביל ללטף את שיערו הרך.
"עכשיו תעיר את ג'סיקה כי עוד מעט אתם צריכים ללכת אל בית הספר" מליסה אמרה והצעיר צחקק, "אני לא בטוח שג'סיקה באמת תלך, במיוחד כשהיד שלה כואבת" הוא אמר והמבוגרת ממנו גיחכה קלות, היא כבר זכתה להכיר את האישיות הייחודית של ג'סיקה. הנפש של הנערה הזאת חופשיה מדי בשביל להיות נעולה בין שערי בית הספר, או באופן כללי- בין שערי המערכות.
---
"ג'סיקה" ג'ואי לחש ונכנס אל חדרו, רואה את בעלת הגומות ישנה בשלווה על המיטה שלו. היד הפצועה הייתה עירומה מתחבושת, אבל כנראה שבעוד כמה רגעים היא תלבש את העטיפה הלבנה בחזרה.
"מה?" הנערה שאלה, רוצה לשפשף את עיניה עם היד השמאלית שלה, אבל אז הכאבים הזכירו לה שלא כדאי, והיא נאנחה. "הגיע הזמן לקום" ג'ואי אמר והתיישב לצידה על המיטה, מסתכל על איך שהיא מתרוממת באיטיות לישיבה. "אמא שלי תיקח אותך הביתה ותנוחי כמה שאת יכולה" ג'ואי אמר והיא הנהנה לפני שחיבקה אותו מבלי שום סיבה, "אני אוהבת אותך חבר שלי" היא לחשה בשקט והוא צחקק, טופח קלות על גבה ומאפשר לה לחבק אותו לכמה רגעים לפני שהיא התרוממה באיטיות והתחילה להתארגן.
---
"תגיד..." ג'סיקה אמרה בזמן שג'ואי עזר לה להתלבש, לא באמת מתרגש מהגוף החשוף שלה. "מה?" הצעיר שאל, מכניס את היד הפצועה והחבושה של ג'סיקה אל תוך השרוול הקצר לפני שהיא הכניסה לבדה את היד השנייה אל השרוול השני. "תודה" היא אמרה בחיוך על עזרתו והוא חייך.
"אתה חושב שלוק עובד עכשיו?" היא הוסיפה בשאלה כשחזרה למחשבות שלה, וג'ואי הרים גבה משועשעת. "את רוצה להציק לו על הבוקר?" הוא בירר והיא צקצקה ברוגז, "לא להציק לו, קצת להתבכיין לו" היא אמרה בקריצה, מנופפת עם היד החבושה שלה למול ג'ואי, "התירוץ הכי טוב שיש" היא אמרה בגיחוך ושחור העיניים נאנח בייאוש, אבל הוא לבסוף חייך והנהן בהסכמה. "אבל אני חושב שהוא כן עובד" הוא השיב לשאלתה, "אז תפעיל את החבר שלך ותגיד לו להגיד ללוק שמחובתו לעזור לי" היא אמרה וחום השיער הביט עליה בחיוך לפני שלקח את הטלפון ללא התמהמהות, שולח לאיאן הודעה.
YOU ARE READING
אני אהיה העיניים שלך
Romansג'ואי הוא נער מתבגר וקצת חצוף שאוהב לעשות שטויות קטנות עם שני חבריו מהתיכון, אבל בערב אחד של שכרות הם עושים שטות לא חוקית ומבצעים גנבה מבית מגורים של זוג עיוורים מבוגר. לצערם, במהלך מעשה הגנבה הם מבינים שהצליחו לעלות עליהם, שני חבריו של ג'ואי מצליחי...