אני אהיה העיניים שלך -פרק 79- (18+)

7.2K 354 136
                                    

"אוי אמא תפסיקי" ג'ואי אמר בצחקוק כשמליסה לא הפסיקה לצלם אותו עם תעודת הסיום, "אני כל כך גאה בך ילדון שלי" היא אמרה בהתרגשות, "את גם היית גאה בו אם הוא לא היה מקבל תעודה" אדם מלמל, מפיל את הרגש האימהי שלה בפח והיא חייכה והנהנה בהסכמה, מאפשרת לג'ואי ולאדם לצחקק כשהם ישבו במסעדה לכבוד האירוע המרגש.

"יאמי" זואי אמרה באושר כשג'ואי הגיש לה מזלג עם פסטה מוקרמת והיא פתחה את פיה וזללה אותה באושר, רק לאחר מכן הוא התחיל לאכול את האוכל שלו, מדי פעם עוזר לאחותו כשהיא התעייפה לאכול לבד ואדם ומליסה מצאו את עצמם בוהים בחיוך בילדיהם, זה כל מה שהם צריכים בחיים שלהם, ששני הילדים היפים והקטנים שלהם יהיו מאושרים ומאוחדים.

----

"את הרבה בטלפון" ג'ואי אמר בחיוך כשהביט על אימו חוטפת עוד תמונות שלו לפני שהיה נראה שהיא מסמסת למישהו, "א-אה?" מליסה אמרה והרימה את עיניה אל בנה, "לא, זה סתם" היא צחקקה והניחה את הטלפון על השולחן- לפחות עד שהיא קיבלה צליל הודעה והיא כחכחה בגרונה והביטה על ג'ואי שהסתכל עליה בסקרנות לפני שהיא הרימה מהר את הטלפון שלה, מסתכלת בבלבול על ההתראה שאומרת שלוק שלח לה הודעה והיא מהר נכנסה פנימה, יכול להיות שהוא שלח לה תמונות של איאן בשביל ג'ואי?

---

עיניה של מליסה נפערו לרווחה, 'הניתוח הצליח, איאן רואה' ההודעה הייתה קצרה אבל קולעת ועיניה של מליסה התחילו לדמוע והיא כיסתה את פיה עם ידה הפנויה, "מה קרה?" אדם שאל בחשש לאישתו ומליסה הגישה לו את הטלפון לפני שהיא בהתה על ג'ואי שהביט עליה בבלבול, "אמא הכל בסדר?" שחור העיניים שאל והאם חייכה קלות מתחת לכיסוי היד, "איאן..." היא מלמלה וג'ואי הזדקף בכיסאו, "מה עם איאן?" הוא שאל בלחץ, מפחד שהבכי שלה הוא משהו רע.

"איאן רואה" אדם לחש וג'ואי הסתכל עליו במהירות, אחר כך הוא חזר להביט על אימו ואז שוב על אביו, עיניו עברו מצד לצד, כאילו ומוחו מנסה לפענח את מה שאביו אמר כרגע, "הקסם קרה!" זואי אמרה בחיוך וג'ואי חטף במהירות את הטלפון מידיו של אדם, רק בשביל לקרוא את ההודעה של לוק, "מה?" הוא מלמל לעצמו, לא מאמין למה שהוא קורא, "ה-הוא רואה?" הוא שאל והביט על אימו שהנהנה במהירות וג'ואי כיווץ את גבותיו וחזר להביט על ההודעה לפני שהוא חייך, גיחוך קטן ולא מאמין יצא מפיו לפני שהוא חייג מהר ללוק, מקווה שהוא יענה לו הפעם כשהוא חושב שזאת מליסה שמתקשרת.

----

"הלו" לוק ענה, "לוק" ג'ואי נשמע חלושות ולוק הרים את גבותיו בהפתעה, מסתכל על איאן שהיה עוד עם הרופאים, "אתה שמעת?" לוק שאל, "הוא באמת רואה?" ג'ואי שאל, קולו נשבר לרגע ודמעות האושר התחילו לרדת מעיניו, "כן ג'ואי, איאן רואה, הורידו לו את כיסוי העיניים היום" לוק אמר וג'ואי הניח את ידו הפנויה על חזהו כשליבו פעם בחוזקה ואיים לצאת החוצה ולהתפוצץ מרוב אושר אין סופי, "ה-הוא, ה-הוא באמת רואה?" ג'ואי שאל ופרץ בבכי באמצע המסעדה, גורם לאנשי הצוות ולסועדים האחרים להביט עליו, אבל לא באמת היה אכפת לו, גם לא באמת היה אכפת למשפחה שלו, העיקר שאיאן רואה.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now