אני אהיה העיניים שלך -פרק 8-

5.6K 426 97
                                    

היום עבר די מהר, מה ששימח את ג'ואי, שלושת הבנות המשיכו לדאוג לו, הן תמיד ביררו שהכל בסדר ושאין לו שום סחרחורת, כולם אכלו ולא היה לו עוד התנגשויות עם איאן שזה היה עוד יותר טוב, חוץ מפעם אחת שאיאן הגיש לו את האוכל, וזה היה נראה כאילו ועיניו הלא רואות של הבלונדיני מביטות עליו עמוקות.

-----

"הטלפונים" לורי אמרה כשהם חזרו להתיישב בחדר, כל אחד קם בתורו לקחת את הטלפון אחרי שהם החליפו לבגדים הרגילים שלהם, מגישים לאיאן את מדיהם, ג'ואי השתדל לעשות את זה כמה שיותר מהר, מעדיף לא להתקרב יותר מדי לאיאן.

-

"מחר יום שישי, שזה אומר שאתם לא באים לכאן מחר ושאנחנו נפגשים רק בראשון" ירוקת העיניים הודיעה ושלושת הנערים חייכו בהקלה, שמחים שיהיה להם יומיים של מנוחה, לא קל להם להיות שם, הם עדיין לא התרגלו למצב שהם נמצאים בו.

"עשיתם עבודה טובה היום" איאן אמר בחיוך כן, רוצה לעודד אותם, "אני מקווה שתמשיכו להתנהג ככה עד סוף המחויבות שלכם, כולנו נהיה מרוצים מכך" הוא הוסיף ולורי הנהנה בהסכמה בעוד שהשלישייה רק עמדו בשקט, לא רוצים לדבר ורק רוצים ללכת.

-

"אתם יכולים ללכת" איאן אמר לבסוף בגיחוך שקט ומשועשע כשזיהה את השקט הממתין של האחרים, יודע עד כמה שהם רק רוצים לעוף משם ולהעלם כמה שיותר מהר, "ראשון ב3" לורי הזכירה כשראתה איך שהם יוצאים במהירות מהחדר, נעלמים כאילו ולא היו שם לפני כמה רגעים.

"זה תמיד יצחיק אותי" לורי אמרה ואיאן צחקק, "הם בורחים מכאן כאילו וזה המקום הכי נוראי שיש" הבלונדיני אמר בחיוך והיא צחקקה והביטה עליו לכמה רגעים לפני שחיבקה את זרועו במהירות.

------

"שיט" ג'ואי מלמל כשהבין ששכח את התיק בחדר, הוא היה כל כך לחוץ לעזוב שהוא לא שם לב ששכח אותו, הוא הסתובב ורץ קלות אל החדר, רוצה לקחת את התיק שלו מהר וללכת משם כבר.

---

"בוא לדייט" לורי אמרה בחיוך, ממשיכה לחבק את זרועו של איאן וג'ואי נעצר בכניסה כשראה אותם, מסתכל עליהם בשקט ולא יודע מה להגיד, להיכנס? לא להיכנס? לחכות עד שהם יסיימו את השיחה?

"אמרתי לך שזה לא אפשרי, שום דבר לא יקרה בנינו לורי" איאן אמר בחיוך רגוע, לא רוצה להיות תוקפני ולפגוע בה, מזיז את ידיה של לורי ממנו.

"בואי נלך, אני עייף, העבודה הזאת יותר מדי מעייפת" הוא אמר בכנות אבל גם כתירוץ בשביל למנוע ממנה להמשיך ולבקש ממנו להיות איתה בזוגיות.

-

לורי נאנחה בכבדות, לא רוצה לוותר, "אז בוא נצא מחר, נעשה משהו כיפי, נלך לסרט ולמסעדה טובה" היא אמרה בחיוך והוא נאנח, "אפשר גם רק לקפוץ אלי ולהנות" היא הוסיפה בהתגרות, יודעת שאיאן לא אחד של סטוצים, אבל היא לפחות מנסה, "לורי..." הוא מלמל חלושות באכזבה והיא פלטה "אוף" שקט מפיה, זה לא הלך לה כמו שצריך.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now