ג'ואי כיווץ את גבותיו לפני שהתמתח, מחפש עם עיניים עצומות את הגוף של איאן על המיטה, אבל כשהוא לא הרגיש אותו הוא פקח את עיניו, מסתכל על המיטה הריקה ואז על הצימר החום והחמים לפני שהוא הסתובב על גבו, "זה לא היה חלום, נכון?" הוא שאל את עצמו, מרים קלות את השמיכה ומחייך לעצמו במבוכה כשראה את גופו העירום, המסומן והמלוכלך, לא, זה לא היה חלום.
"איאן" ג'ואי מלמל, אבל קולו של האחר לא נשמע והוא התרומם לישיבה, מחבק את השמיכה אליו, "איאן?" הוא קרא בקול חזק יותר, קופץ מעט בבהלה כשדלת אחת מצד ימין נפתחה, מוציאה איתה ניחוחות בישול ואת איאן המחוייך שלבש חולצה סגולה כהה וארוכה ומעליה סינר שחור בזמן שהתקדם אליו.
"התעוררת?" איאן שאל והתיישב על המיטה, "כן" ג'ואי אמר בחיוך, מרגיש איך שההקלה מציפה אותו והוא חיבק מהר את צידו של איאן, "פחדתי שזה רק חלום" ג'ואי אמר בכנות ואיאן גיחך וחיבק אותו בחזרה, נושק לכתפו החשופה של הצעיר שהוא כל כך פאקינג אהב, "זה לא רק חלום, זאת המציאות" איאן לחש והתרחק, מסתכל על הצעיר המסומן שהיה מלא בחלקו העליון בסימנים סגלגלים ואדומים, והוא כבר ידע שגם מתחת לשמיכה יש לא מעט מהקישוטים שהעניק לו.
"אתה רעב?" איאן שאל, נושק למצחו של ג'ואי, "כן" הצעיר מלמל, מביט על איאן באהבה, "אתה מכין אוכל עכשיו?" הוא שאל והאחר הנהן, "יש לך כבר אמבטיה חמה, אז תלך להתקלח ועד אז האוכל יהיה מוכן" הבלונדיני אמר בחיוך, מלטף את לחייו של ג'ואי לפני שהוא נישק את שפתיו קלות, לא מצליח לעצור את עצמו מלהניע את שפתיו וג'ואי חייך והניע את שפתיו גם כן, מאפשר לעצמם להתנשק בעדינות נשיקת בוקר טוב חמימה.
---
"רגע" ג'ואי אמר כשהתרחק מהנשיקה, "מה השעה?" הוא שאל ואיאן הביט על השעון שלו, וג'ואי חייך לעצמו כשהשעון הראה מספרים רגילים, "13:30" איאן מלמל, "אני עוד מעט צריך ללכת לעבודה" ג'ואי אמר בחוסר אמונה, לא מאמין שהוא צריך לעבוד היום, "אל תדאג, כבר דיברתי עם לורי וג'סיקה, אתה השבוע תהיה בחופש" איאן אמר וג'ואי הביט עליו בפליאה, "באמת?" הצעיר שאל וחום העיניים הנהן, "באמת" הוא אמר בחיוך וג'ואי חייך אליו בחזרה, שמח שיש לו את כל הימים האלו להיות לבד עם איאן.
"קדימה, הגיע הזמן להתקלח ולאכול" איאן אמר לבסוף וג'ואי הנהן, "תלך להמשיך לבשל" הוא מלמל במבוכה, מתבייש משום מה לקום ערום למול איאן, נכון שאתמול איאן חקר את הגוף שלו כמו ארכיאולוג מומחה- חופר בתוכו ומעיין בו בסקרנות, אבל עכשיו, כשכל האדרנלין ירד, ג'ואי הרגיש מובך, בעבר איאן לא באמת יכל לראות אותו, ככה שהוא יכל להיות ערום מבלי לחשוש, אבל עכשיו הוא לא יודע איך איאן יגיב, אולי הוא יתאכזב? אולי אתמול זה היה רק פורקן מיני והיום איאן ישים לב לכל הקימורים והחוסר שלמות של גופו?
"מה קרה?" איאן שאל, שם לב לפרצוף העצוב של ג'ואי, "א-אה?" הצעיר מלמל, יוצא מהבועה שלו, "למה אתה נראה כאילו חרב עולמך?" איאן שאל בחיוך, מלטף את לחיו של ג'ואי שהביט עליו בסוג של התחננות, הוא לא ידע למה ג'ואי מתחנן, אבל הוא ידע שכנראה יש משהו לא טוב על ליבו של ג'ואי, "תגיד לי מה קרה, אני רוצה לדעת" איאן אמר בכנות וג'ואי נאנח והרכין את ראשו למטה, "א-אני ע-ערום" הצעיר מלמל, "אני יודע" איאן אמר בחיוך, לא מראה שום סימן לגועל, להפך, ג'ואי ראה את האושר בפניו של האחר, "ו-ומה אם א-אתה לא תאהב את מה שתראה אם אקום?" ג'ואי שאל ואיאן פער את עיניו בחוסר הבנה, "שמעתי נכון?" איאן שאל, "אתה חושב שאם אני אראה אותך ערום אז אני לא אוהב את מה שאני אראה?" איאן הוסיף וג'ואי בלע את רוקו והנהן באיטיות.
YOU ARE READING
אני אהיה העיניים שלך
Romanceג'ואי הוא נער מתבגר וקצת חצוף שאוהב לעשות שטויות קטנות עם שני חבריו מהתיכון, אבל בערב אחד של שכרות הם עושים שטות לא חוקית ומבצעים גנבה מבית מגורים של זוג עיוורים מבוגר. לצערם, במהלך מעשה הגנבה הם מבינים שהצליחו לעלות עליהם, שני חבריו של ג'ואי מצליחי...