אני אהיה העיניים שלך -פרק 31-

5.6K 442 62
                                    

"אני אומר לכם, תשימו לב טוב טוב ליחסים של ג'ואי וג'סיקה, בטוח יש בניהם משהו" ג'ואי נכנס לבית וזה הדבר הראשון שהוא שמע והוא נאנח לעצמו.

"טד, אין צורך לרכל עליי!" שחור העיניים אמר והלך אל הסלון, רואה את החיוכים התמימים של חבריו ומשפחתו, כאילו והם לא יודעים על מה הוא מדבר והוא רק גלגל את עיניו.

"איפה זואי?" הוא שאל לבסוף, "ללולה היה זמן פנוי אז היא לקחה את זואי להסתובב איתה ועם חבר שלה" אדם השיב והצעיר הנהן בהבנה, מביט על טד ורוי שהמשיכו לחייך אליו בתמימות.

"אני אלך לצחצח שיניים ולהתקלח" חום השיער אמר, מיואש מהם, לפני שהוא הלך לחדר, מצליח לשמוע את רוי לוחש "הוא אפילו לא צחצח שיניים! בטח הוא היה לחוץ כשהתקשרנו" לפני שהוא סגר את הדלת, מבלגן לעצמו את השיער, החברים המטופשים שלו עוד יכניסו אותו לצרות על משהו שהוא בכלל לא עשה.
----

ג'ואי יצא מהחדר עם מגבת ובגדים, מסתכל על הנוכחים במבטים מאיימים לפני שהוא נכנס למקלחת, מצליח לשמוע שהם חזרו להתלחשש בניהם, "שאני אמות" הוא לחש לעצמו לפני ששפשף את פניו, לוקח את מברשת השיניים ומורח עליה משחת שיניים לפני שהוא הלך למקלחת, מצחצח שיניים בו זמנית בזמן שהתקלח, רוצה לחסוך לעצמו זמן מיותר בפנים בשביל שטד ורוי לא יתחילו לספר עליו ועל ג'סיקה אגדות ארוטיות.
---

"הגיע הזמן להפסיק לשקר כי ביני לבין ג'סיקה אין כלום" ג'ואי אמר בחיוך כשיצא החוצה, מתיישב בסלון, "אני יודעת" מליסה אמרה בחיוך מרגיע וג'ואי הביט עליה במעט הפתעה, "איך את יודעת?" טד שאל בסקרנות והיא גיחכה, "אני מכירה את הבן שלי, הוא לא יודע לשקר" שחורת השיער אמרה בביטחון, מסתכלת על בנה שהביט עליה בשקט חשדני, מבינה שהוא כנראה חושב עם עצמו למה היא כל כך בטוחה בעצמה בנושא הזה.

"את לא חושבת שאי פעם שיקרתי לך מבלי שתשימי לב?" ג'ואי שאל לפתע, גורם לכולם להביט עליו בהפתעה ומליסה אחזה בידו של אדם, יצא להם כבר לדון על מיניותו של ג'ואי והיא לא רוצה שבעלה יפלוט את זה.

"לא יודעת ג'ואי, את זה אתה צריך לדעת בעצמך" שחורת העיניים אמרה בחיוך וג'ואי כחכח בגרונו לפני שהביט על חבריו, "נלך?" הוא שאל, רוצה להפסיק לדבר על זה כמה שיותר מהר, והשניים האחרים הנהנו באיטיות, מסתכלים על איך שהוא נעמד והולך אל החדר, כנראה שלוקח איתו כסף.

"ג'ואי לא שקרן" רוי אמר להוריו בחיוך בזמן שהוא וטד התרוממו מהסלון, "נכון" המנומש אמר בחיוך והוריו צחקקו והנהנו, יודעים את זה.
-----
"הכל בסדר?" רוי שאל את ג'ואי כשהם יצאו לבחוץ, מחליטים ללכת אל הקולנוע לראות סרט, "כן, הכל בסדר" ג'ואי אמר, "אוקיי" קצוץ השיער מלמל, ממשיך להסתכל על ג'ואי במבט משונה, "איך היה אצל ג'סיקה? מה עשיתם?" טד שאל כשהבין שצריך להחליף נושא, "לא משהו מיוחד, ראינו טלוויזיה ובסוף נרדמנו ביחד" הוא השיב, משקר בטבעיות.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now