אני אהיה העיניים שלך -פרק 75-

5K 387 180
                                    

ג'ואי פקח את עיניו באחת, הוא הביט על התקרה ואז על רוי וטד שחיבקו אותו לפני שהוא התרומם באיטיות לישיבה, מביט על החדר בשקט עד שהוא הבין שזה נכון, הוא לא חלם, הוא לא דמיין, איאן באמת עזב אתמול, איאן עובר היום ניתוח.

---

הצעיר שפשף את פניו והתרומם מהמיטה, ראשו כאב והייתה לו סחרחורת קטנה, מה שגרם לו להישאר לעמוד במקום לכמה רגעים לפני שהוא לקח את הטלפון שלו והתחיל לצעוד החוצה מחדרו.

הבית היה ריק, לפחות הסלון, והוא כיווץ את גבותיו בבלבול לפני שהסתכל על השעון שהיה תלוי על הקיר, "כבר 2 בצהריים?" הוא שאל את עצמו בחסר אמונה, לא מאמין שהוא ישן ככה הרבה, אבל אז הוא צנח לקרקע, מתיישב על הרצפה, ריקנות מלאה השתקפה מפניו- הניתוח, הניתוח של איאן, "עכשיו" ג'ואי לחש, "זה צריך להיות עכשיו" הוא הוסיף לפני שהרים את הטלפון שלו ביד רועדת, מחייג במהירות ללוק.

----

"זה ג'ואי?" איאן שאל כששמע את כחכוח הגרון הלחוץ של לוק אחרי שצלצול הטלפון שלו נשמע, "כן" לוק אמר והסתכל על הבלונדיני שישב לידו, הוא כבר היה לבוש בבגדי בית החולים, מוכן להיכנס לניתוח שיקרה בעוד כמה דקות, "אל תענה לו" איאן אמר והשטני נאנח לעצמו, מסתכל על הטלפון שהשתתק לכמה רגעים לפני שחזר לצלצל שוב, ג'ואי לא ויתר.

---

"הלו" לוק ענה לטלפון, "לוק" איאן אמר בכעס, לא מאמין שלוק לא הקשיב לו, "ז-זה היה איאן, נכון?" ג'ואי נשמע מהצד השני ולוק חשב לעצמו לפני שהפעיל את הרמקול, "זה היה איאן, נכון?" ג'ואי נשמע ופרצופו של איאן הרצין באחת, הוא הביט בעיוורון אל תוך החושך, מכוון את עיניו העיוורות אל הצלילים.

"לוק, אתה שומע?" קולו הרועד של ג'ואי נשמע שוב, "כן" לוק אמר כשהסתכל על איאן, "זה היה איאן" הוא הוסיף וג'ואי חייך לעצמו ברוגע, "הוא יכול לדבר איתי?" ג'ואי שאל ואיאן במהירות הניע את ראשו לשלילה.

"הוא לא רוצה" לוק מלמל ואיאן הביט עליו בכעס עיוור בזמן שג'ואי נאנח לעצמו בעצב, "מטומטם שכמותו" הצעיר לחש, ואיאן הצליח לשמוע את הבכי של הצעיר שהתחיל לדמוע, "איך הוא יכול לעשות את זה ועדיין לא לרצות לדבר איתי? הוא באמת יתעלם ממני? במשך כל הזמן הזה?" ג'ואי שאל בחוסר אמונה ואיאן נגס בשפתו התחתונה, "אתה על רמקול ג'ואי" לוק אמר, גורם לאיאן לפעור את עיניו, "לוק!" הוא אמר בכעס וג'ואי ניגב במהירות את עיניו.

"איאן!" ג'ואי צעק לפתע בכעס, משתיק את לוק ואיאן, "חתיכת אידיוט!" הוא צעק בקול שבור, "אם אתה לא תחזור אחרי שתבריא אני לא אסלח לך לעולם, אני מבטיח לך שאם לא תחזור אני אכיר גבר טוב יותר ממך ואני אתחתן איתו ויהיו לנו מלא ילדים! אתה שומע?" ג'ואי צעק בכעס, מעיר את רוי וטד שבמהירות פתחו את הדלת והביטו על ג'ואי שישב על הרצפה, מבינים שהוא מדבר עם איאן בטלפון.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now