אני אהיה העיניים שלך -פרק 42- (18+)

13.8K 501 305
                                    

"איאן?" ג'ואי שאל ואיאן המשיך לנשק אותו, "מה?" איאן מלמל אחרי זמן מה והפעם ג'ואי המשיך לנשק אותו, מושך את התשובה לעוד כמה רגעים רק בשביל לנשק את איאן.

"אני רוצה לנסות" ג'ואי לחש ואיאן נעצר והתרחק, "מה אמרת?" הוא שאל וג'ואי פקח את עיניו והביט בעיניים הזורחות של איאן שהביטו עליו בשקט, והיה שם מעין משהו ילדותי וטהור שג'ואי אהב לראות.

"אני רוצה לנסות לעשות את זה" הצעיר לחש לבסוף, "אתה בטוח?" איאן שאל ברצינות וג'ואי הביט עליו שוב וחייך לעצמו, "אני בוטח בך" חום השיער לחש ואפור העיניים חייך לפני שהצמיד את מצחם זה לזה, "אם אתה רוצה להפסיק תגיד לי" איאן לחש וג'ואי הנהן, מקבל מהעיוור נשיקה קטנה לאף לפני שהם חזרו להתנשק ואיאן שלח את ידו מתחת לשמיכה רק בשביל לזהות את מיקום רגליו של ג'ואי ולהיכנס בניהם, חוזר להיות בין רגליו של ג'ואי והפעם הוא הבטיח לעצמו שהוא יהיה עדין יותר.
-

ג'ואי הרגיש איך שידו של איאן נכנסת מתחת לחולצה שלו והוא השתנק מעט כשידו של איאן ליטפה את עורו הרך, "אתה בסדר?" העיוור שאל לנשיקה, "כן" ג'ואי השיב, מבוייש כל כך, ואיאן המשיך בשלו, חוזר לנשק את ג'ואי עמוקות בעוד שידו נעה בעדינות על ביטנו הרכה של האחר, מרגישה אותו ומסתכלת עליו כמו שצריך.

"אני מוריד חולצה" איאן לחש, מחליט להגיד לג'ואי מה הוא הולך לעשות בשביל לא להבהיל את האחר, "אוקיי" ג'ואי מלמל והסתכל על איך שאיאן נעמד לישיבה רק בשביל לפשוט את הגופייה שלו ולחשוף גוף מעוצב שקושט בשש קוביות חזקות ועמוקות, והצעיר מצא את עצמו בוהה בגוף שלמולו.

איאן רכן למטה, רוצה לנשק שוב את ג'ואי, "אני לא?" הצעיר מלמל ואיאן נעצר, "אתה לא מה?" הוא שאל, "א-אני לא צריך ל-להוריד גם?" שחור העיניים שאל בתמימות ואיאן צחק לעצמו, שובר את האווירה הרצינית לכמה רגעים.

"אם אתה רוצה, אז כדאי שנוריד לך חולצה עכשיו?", "נ-נוריד? ברבים?" ג'ואי מלמל בשאלה ואיאן נגס בשפתו התחתונה, מעדיף לנגוס בה ולא בג'ואי.

"ביחד" איאן לחש לבסוף, אוחז בחולצה של ג'ואי ומושך אותה מעט מעלה, גורם לגופו של הצעיר לקפוא לכמה רגעים לפני שג'ואי התפקס על עצמו והרים את גבו מעט למעלה, מאפשר לאיאן להפשיט את חלקו העליון גם כן, והוא במהירות כיסה את פטמותיו, מובך כשהבין עד כמה שהן זקורות.

איאן שלח את ידיו אל גופו החשוף של ג'ואי, נוגע בו קלות ומקפיץ מעט את גופו, "אתה יכול להזיז את הידיים?" הבלונדיני שאל, "ל-לא!" ג'ואי אמר לפתע, "למה?" איאן שאל, "ה-ה-הפטמות" הצעיר לחש ואיאן גיחך, "זה בסדר, גם לי יש פטמות" הוא אמר, לוקח יד אחת של ג'ואי רק בשביל להניח אותה על חזהו הימני, מאפשר לג'ואי להרגיש את חזהו ופטמתו, מה שגרם לג'ואי לפעור את עיניו ולהזיז אותן ממנו, הוא לא מאמין שהוא פאקינג נוגע באיאן, הוא נוגע בפאקינג חזה של איאן!

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now