"נו איך היה?" ג'סיקה שאלה כשג'ואי חזר אליה מביתו עם בגדים למחר, "לא היה כלום, אמא שלי החליטה להתעלם ממני ואבא שלי בירר לאן אני הולך" הצעיר אמר, מתיישב לצד ג'סיקה על המיטה, "אוף" בעלת הגומות השיבה, מלטפת את שיערו של ג'ואי.
"אבל אתה מבין?" היא שאלה לפתע עם חיוך משתובב, "מבין מה?" הוא שאל, "אם היית יוצא איתי כל זה לא היה קורה" היא אמרה בגיחוך והוא צחקק, "כן אה..." הוא הוסיף במלמול שקט, "אבל אני מעדיף לעבור את כל השיט הזה ולהיות עם איאן מאשר להיות עם בחורה בשביל שלכולם יהיה בסדר חוץ ממני" ג'ואי אמר לבסוף וג'סיקה חייכה וצבטה את לחיו, "כמה שאתה צודק" היא מלמלה לפני שנשקה ללחיו.
"אתם נותנים לי חשק להיות בזוגיות" היא אמרה בעצב וג'ואי צחקק, "אני בטוח שיש לא מעט בנים שהיו רוצים להיות איתך בזוגיות" הוא אמר והיא צקצקה בשלילה, "הם רוצים את הגוף שלי, לא אותי" בעלת הגומות מלמלה וג'ואי נאנח, "אני בטוח שיום אחד את תכירי מישהו שיאהב את הפנימיות שלך" הוא מלמל.
"הלוואי שכולם היו כמו איאן" היא אמרה והוא חייך, "נכון? ולחשוב שהוא לא ידע איך אני נראה ועדיין להתעניין בי, הוא כל כך מוזר" ג'ואי מלמל והסמיק, וג'סיקה חיבקה אותו בחוזקה.
"בבקשה תעשו סקס מול העיניים שלי, זה בטח הדבר הכי נפלא שאפשר לראות" היא אמרה והוא הסמיק עוד יותר, "בחלומות שלך" הוא השיב והיא חייכה, "לא אמרת לי איך היה לך בפעם הראשונה" היא אמרה והתרחקה מהחיבוק, מסתכלת בעיניו הביישניות, "כואב ומדהים בו זמנית" הוא אמר והיא גיחכה, "כאילו ועולם אחר נפתח לפנייך, נכון?" היא אמרה בהתלהבות והוא הנהן קלות, מכסה את פניו ונופל אחורה לשכיבה.
"ועשיתם את זה רק פעם אחת?" היא שאלה, נשכבת לצידו והוא הניע את ראשו לשלילה לפני שהוא הרים 2 אצבעות, מתבייש להגיד את זה במילים, "אווו~" היא אמרה בהשתובבות, "אז עשיתי בשכל שאמרתי לו שאתה ישן אצלו" היא אמרה בגאווה והוא הוריד את ידיו מפניו, "תודה" הוא אמר לה בחיוך, "אין בעד מה יפיופי, כל עוד אתה נהנה אני מאושרת" היא אמרה בכנות, מלטפת את פניו הסמוקות.
-
"אני צריכה סקס" היא פלטה לפתע והוא הביט עליה בהלם, "מאיפה זה הגיע לעזאזל?" הוא שאל והיא חייכה, "לא יודעת, ממזמן לא שכבתי עם מישהו ואני מקנאה בך כרגע" היא מלמלה, "יש הרבה בנים שהיו רוצים לשכב איתך" הוא אמר בכנות, "החלטתי שאני הולכת לשכב רק עם מי שאני אוהבת, בגלל זה אני צריכה למצוא בן זוג" היא מלמלה והוא טפח על גבה, "רוי וטד לא באים בחשבון, נכון?" הוא שאל והיא במהירות עיוותה את פניה בגועל והוא צחק, "אני רוצה מישהו שגדול ממני בכמה שנים, שכבתי יותר מדי עם ילדים קטנים והם לא היו בשלים לזוגיות" בעלת הגומות אמרה וג'ואי נשך את שפתו התחתונה, מנסה לחשוב על מישהו אבל הוא לא הצליח, היחידי שהוא יכול לחשוב עליו שגדול משניהם הוא איאן אבל הוא הבן זוג שלו והוא לחלוטין לא יחלוק אותו.
YOU ARE READING
אני אהיה העיניים שלך
Romanceג'ואי הוא נער מתבגר וקצת חצוף שאוהב לעשות שטויות קטנות עם שני חבריו מהתיכון, אבל בערב אחד של שכרות הם עושים שטות לא חוקית ומבצעים גנבה מבית מגורים של זוג עיוורים מבוגר. לצערם, במהלך מעשה הגנבה הם מבינים שהצליחו לעלות עליהם, שני חבריו של ג'ואי מצליחי...