איאן אפילו לא נתן לג'ואי לעצור ולהגיד שלום לדרייק, הוא פשוט משך את הצעיר למעלה במדרגות.
-
"מה קרה?" דרייק שאל בבלבול את לוק שנכנס אחריהם והנהג צחקק לעצמו, "לא יודע, אבל אני יכול להגיד לך שאיאן לא ניתק את השפתיים שלו מג'ואי כל הדרך לכאן" לוק מלמל והתיישב לצד דרייק בסלון והמבוגר צחקק, "אני מקווה שג'ואי יהיה בסדר" המבוגר אמר ולוק צחק, מסכים עם דבריו של לבן השיער.
---
"מממ" ג'ואי מלמל כשאיאן נישק אותו שוב אחרי שהוא הפיל אותו לשכיבה על המיטה.
ג'ואי הרים לבסוף את זרועותיו מעלה, עוטף את עורפו של איאן בזמן שהוא הוריד את נעליו בעזרת רגליו בלבד, ממשיך לנשק אותו.
"א-איאן" ג'ואי לחש לנשיקה לפני שאיאן החדיר את לשונו פנימה אל תוך שפתיו, חוקר את פיו של הצעיר כמה שהוא יכול, רוצה להכיר אותו עוד יותר, וג'ואי השתתק ונתן ללשונו שלו לשחק קלות עם הלשון החמימה של איאן, מרגיש איך שידו של איאן מלטפת את צד גופו מטה עד שהיא נעצרה במותנו, אוחזת בה.
-
הצעיר חייך לנשיקה לפני שדחף את איאן קלות מעלה, מנתק את הנשיקה, "אתה רוצה לעשות את זה, נכון?" ג'ואי שאל בחוצפה קטנה ואיאן נגס בשפתו שלו עצמו והנהן בתמימות קטנה והצעיר חייך והנהן לעצמו, "למה?" ג'ואי שאל בזמן שליטף את לחיו של איאן והעיוור עצם את עיניו, נהנה מהמגע הרך.
"כי אני אוהב אותך" איאן לחש בכנות וג'ואי חייך וצבט קלות את הלחי שלו, "תשכב" הוא ביקש והעיוור הרים גבה בשאלה, פוקח את עיניו העיוורות, "מה?" הבלונדיני בירר אל תוך החשיכה וג'ואי צקצק, "קדימה" הוא ביקש ואיאן עשה את המבוקש וירד מגופו של ג'ואי, נשכב על המיטה.
---
"אני אנסה" ג'ואי מלמל, "תנסה מה?" איאן שאל, "א-אממ" ג'ואי מלמל לפני שפשט את חולצתו שלו עצמו, חולץ את נעליו של איאן המבולבל שלא הבין מה הוא עושה.
"תוריד חולצה" ג'ואי ביקש והבלונדיני כיווץ את גבותיו בחוסר הבנה למרות שהוא הוריד את החולצה כמבוקש, מחכה להבין מה הצעיר מנסה לעשות וכשהוא הרגיש את ידו של ג'ואי על איברו המכוסה הוא הרים את גבותיו בהפתעה.
"ג'ואי?" הוא שאל והצעיר רק בלע את רוקו, "אל תדבר" ג'ואי ביקש בחוסר ביטחון, מהדק את האחיזה ומניע מעט את אצבעותיו, הוא לא ידע בדיוק מה לעשות ואיאן יכל להבין זאת- אבל הוא עדיין איפשר לג'ואי לעשות את מה שהוא רוצה, לפחות עד שהוא הרגיש איך שג'ואי מושך את המכנס והבוקסר שלו, והוא הבין שהצעיר כנראה מעוניין למצוץ לו.
"רגע ג'ואי" איאן שלח את ידו, מכסה את איברו שהתחיל להתקשח מהמחשבה על ג'ואי, "אתה לא צריך לעשות את זה" הוא אמר ברצינות ושחור העיניים הביט אל תוך עיניו הכנות והמודאגות של איאן, מה שנתן לו את האפשרות להירגע ובאמת לרצות לעשות את זה, "זה בסדר, אני רוצה לנסות לעשות את זה" ג'ואי אמר ברצינות, "בטוח?" איאן בירר, "כן" ג'ואי השיב והוא בלע את רוקו כשראה איך שאיאן מזיז את ידו, ובפעם הראשונה ג'ואי מצא את עצמו מסתכל ארוכות על איברו של איאן מקרוב בפולשניות חוצפנית ומבולבלת.
YOU ARE READING
אני אהיה העיניים שלך
Romantikג'ואי הוא נער מתבגר וקצת חצוף שאוהב לעשות שטויות קטנות עם שני חבריו מהתיכון, אבל בערב אחד של שכרות הם עושים שטות לא חוקית ומבצעים גנבה מבית מגורים של זוג עיוורים מבוגר. לצערם, במהלך מעשה הגנבה הם מבינים שהצליחו לעלות עליהם, שני חבריו של ג'ואי מצליחי...