ג'ואי נתן נשיקה מהירה לאיאן לפני שהוא יצא עם הוריו מהדירה, הולך איתם אל הרכב ונוסע קודם אל הבית שלו, משם הוא כבר ייסע אל המרכז.
-----
"אבא" איאן אמר ברצינות, "מממ?" האב שאל, הולך להתיישב עם בנו בסלון הבית, "אני רוצה לעבור את הניתוח" איאן אמר מבלי להתמהמה, "אתה יודע שזה לא בא בחשבון" לבן השיער אמר ברצינות ואיאן נאנח.
"בבקשה אבא, אני חייב" הצעיר התחנן, "למה אתה חייב? הסתדרת עם העיוורון טוב מאוד עד עכשיו" דרייק אמר ברצינות, "אני לא רוצה לתת לג'ואי להיפגע בגלל זה" הבלונדיני נתן את הסיבה הכי מוצדקת מבחינתו, "אז אתה נמצא באותה המחשבה כמו הוריו? שבגלל שאתה עיוור הוא יכול להיפגע?" לבן השיער שאל בכעס, מאוכזב שבנו באמת חושב ככה.
"כן, אני לא יכול להתכחש למה שאני, אני לא רוצה שיום אחד ג'ואי יקום וילך בגלל שיהיה לו קשה איתי, כי יום אחד כן יהיה לו קשה" איאן אמר בכאב ודרייק נאנח, "למה אתה לא מאמין בג'ואי? הרי הוא נלחם בשביל להיות איתך" האב השיב ברצינות, "אני מאמין בו, אבל אני לא מאמין בעצמי, אני אתן לו ללכת ברגע שאבין שאני מקשה עליו" העיוור אמר, מכאיב לאביו.
"אם אתה עושה את זה בשביל ג'ואי אז כדאי שנפריד בניכם לחלוטין" האב אמר ואיאן הניע את ראשו לשלילה, "אתה לא יכול" איאן מלמל, "למה אני לא יכול?" חום העיניים שאל בסקרנות, "אני אמות" איאן לחש, "כל כך נקשרת אליו? למה? נכון שג'ואי חמוד, אבל מה הסיבה שאתה חושב שתמות בכזאת דרמטיות?" האב שאל, משלב את ידיו ומביט ברצינות על בנו.
"ג'ואי הוא מישהו שגורם לי לצחוק ולחייך, הוא מישהו שגורם לכל המוגבלויות שלי להתקטן, הוא מישהו שמסתכל עליי ורואה אותי, הוא לא רואה כסף, הוא לא רואה עיוורון, הוא לא רואה בן אדם מסכן, הוא רואה אותי, את מי שאני באמת, את מה שאני מרגיש ואת מה שאני רוצה" איאן התחיל לדבר והדמעות הציפו את עיניו האפורות, מה שגרם לדרייק להזדקף במקומו, ממתי איאן בוכה?
"ג'ואי נלחם למעני, אפילו עם האנשים הכי קרובים אליו הוא נלחם, הוא לא יודע לשקר ואפילו כשהוא כן- הוא מרגיש אשמה עם זה, אני יכול לקרוא אותו כמו ספר פתוח, אני יודע מה הוא יגיד ואיך הוא יגיב, הוא כל כך תמים וכל כך מתוק וכל המצב הזה לא מגיע לו, הוא בוטח בי, הוא לא נגעל ממני, הוא סומך עליי והוא מאמין בי" איאן ניגב את עיניו, מושך מעט באפו ונושם עמוק.
"ג'ואי שונה מכל אחד אחר, הוא שונה אפילו ממך אבא, העיוורון אצלי זה הדבר האחרון שהוא יתייחס אליו, הוא לא ייתן לו יחס, הוא ישכח ממנו אפילו. הוא לא מתנהג איתי בסמכות או באחריות, כשאני אפול הוא קודם כל ירצה שאני אקום לבד לפני שהוא יעזור לי. הוא יכעס עליי והוא יתרגז בגללי, הוא יצקצק כשאגיד משהו לא במקום והוא אפילו יפעיל אלימות קטנה" איאן חייך בשקט, מנגב שוב את עיניו הדומעות.
YOU ARE READING
אני אהיה העיניים שלך
Romanceג'ואי הוא נער מתבגר וקצת חצוף שאוהב לעשות שטויות קטנות עם שני חבריו מהתיכון, אבל בערב אחד של שכרות הם עושים שטות לא חוקית ומבצעים גנבה מבית מגורים של זוג עיוורים מבוגר. לצערם, במהלך מעשה הגנבה הם מבינים שהצליחו לעלות עליהם, שני חבריו של ג'ואי מצליחי...